Jump to content

Ny bana! Liberty City från gta3.


GTaJäGaReN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Humma i perkule.

Jag kan inte göra uppdrag. Men det får min snälla vän Arvid göra om han kan.

OBS! Broarna kommer vara öppna från början.

Och vägarna kommer inte precis vara snea, för de går ju inte i gta1... :huh:

Fick ingen tid idag. Ska fortsätta imorgon när man druckit varm choklad! Ska va ute i skohgen å åka pulka! :angry: Nää... men snowracer. En litet "lekstund" med klassen!! :blink:

----- Tror detta va min längsta post hittils. -_-

----- ÄDIT BY GTaJäGaReN -----

Ska börja i Portland. Ska lägga upp lite screenhots sen.

Och lycka till med att flyga helikopterna somjag ska sätta in! :huh:

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ett tips...Använd san Andres texture...Du får du Callahan Bridge till rätt sorts bra...Och Chinatown-Hus finns ju också med på den banan...Men å andra sidan stämmer inte Polis & Taxibilarna...Isåfall kanske bättre med Liberty City??? :angry:

Jag tog Liberty City eftersom det var i Liberty City. Det går himla segt. Måste se vart jag ska placera allt. Man får ju bara 255 * 255 rutor. Skulle jag sätta Portland i en bana, Staunton i en och Shoreside i en annan? Nää.. Skulle va tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog Liberty City eftersom det var i Liberty City. Det går himla segt. Måste se vart jag ska placera allt. Man får ju bara 255 * 255 rutor. Skulle jag sätta Portland i en bana, Staunton i en och Shoreside i en annan? Nää.. Skulle va tråkigt.

Det är 65025 rutor totalt men de yttersta rutorna på varje kant och hörnen måste vara solida så att spelaren inte kan åka utanför banan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Jag undrar.

Tycker ni jag ska lägga till lite gömda saker? Som t,ex. en osolid vägg och att det finns en bil därinne. Och Ghost Town? Dit får man åka båt va? Sen gör jag "Liberty City 0.2" där Ghost Town är solid! :D

Aja, håller på å kollar i Portland och det får plats. Jobbigt med uppförsbackar å sånt. Sen kan man göra en gta1 bana i gta3! *asg* :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...