jaeger

Musiktips

19 656 inlägg i denna tråd

DIN TID KOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

Efter ha lyssnat på låten typ 4 gånger nu så måste jag faktiskt säga att jag är grymt besviken, tycker verkligen den suger. :|

Även om texten säkert växer lite på mig, så känns någonting grymt off. Hade velat ha hans röst 1-2 snäpp högre och sen hade dom kunnat gjort om själva musiken.

Redigerad av iweX

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
5/13/2016 at 00:10, Mark skrev:

1x1x1x1x1x1x

Skiten togs ned?!?!?!

etouq-liaF

Gamet = fuckat

1 person gillar detta

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2016-06-09 at 13:46, Mark skrev:

1x1x1x1x1x

Den är fan så go, alltså.

--------------------------------------------

Watch_Dogs 2 såg inte allt för lovande ut men låten ifrån trailern var go'.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag tyckte att det någonstans, i någon liten avlägsen del av internet borde uppmärksammas att det just idag på dagen är tio år sedan en av Sveriges finaste låtar påstås ha skrivits.

"Det är den 19:e oktober 2006, och snön faller längre uppåt landet..."

Jag vet inte vad som är sant eller viktigt, men det kommer över mig ibland. :ermm: 

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

En bra låt helt enkelt. Har lyssnat mycket på Earth, Wind & Fire senaste dagarna. Frontfiguren Maurice White var för övrigt en av alla stora musiker som rycktes ifrån oss 2016.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Rekommenderar starkt John Moreland! Hittade honom för ett par månader sedan via Discover Weekly-listan på Spotify! Jävligt bra röst och fina texter, dock jävligt emo.

5/5 toasters

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Så vad hände egentligen med Arcade Fire? Får precis samma känsla som med det förra albumet den här gången, det vill säga gillar titelspåret på nya albumet, men allt annat jag hört därifrån (kanske med undantag av låten Electric Blue) lämnar mig helt oberörd. Inte ens Pitchfork hoppade på hypemaskinen den här gången. Men det gäller att vara nöjd med det lilla, en bra låt är bättre än ingen...

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Gäst
Du är inte inloggad och ditt inlägg kommer därför att registreras som ett gästinlägg. Logga in om du har ett konto.
Skriv inlägg...

×   Du har kopierat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor