Jump to content

Requests -GTA


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Detta är egentligen ingen request eftersom jag inte har SA till PC men jag tänkte det bara som en kul grej. Jagkan inte modda (har aldrig gjort en) men jag tänkte att det skulle vara najs om man gjorde ett "skin" eller va det kallas till sina tags, alltså att istället göra målingar istället för tags. vene om det går.

edit: om det går kan inte någon göra en soft emo. skulle bara vara coolt att se!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har några bra förslag på Tröjor, Skor, Byxor/Shorts?

Jag har lust att göra någonting nytt... Gärna ett paket med alla tre men jag har idébrist... Skriv eller skicka pm om ni har några idéer. Jag lovar ingenting men om jag fattar tycke för något och har orken kvar så kan det nog bli något av det :huh:

EDIT: Lägg gärna till en bild från internet eller en skiss som inikerar hur åtminstone en ska se ut så kan jag göra liknande plagg av de andra...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här topicen är ganska meningslös inget som har sagts har blivit gjort.

Jo. Men det är tre gånger bättre än att det skapas nya trådar hela tiden om requests.

Det var ni själv som ville ha det såhär. Och därför förblir det såhär.

Även om det hade skapats nya trådar, så hade inte fler "önskningar" uppfyllts för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo. Men det är tre gånger bättre än att det skapas nya trådar hela tiden om requests.

Det var ni själv som ville ha det såhär. Och därför förblir det såhär.

Även om det hade skapats nya trådar, så hade inte fler "önskningar" uppfyllts för det.

Precis bättre med en tråd där det ÄN så länge inte händer något en 20 stycken liknande trådar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja! jag undrar om ni kan göra polarens moppe ist för crossen =)

här är några bilder

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/moped.JPG

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/moped1.JPG

röret

http://img121.echo.cx/img121/8370/rr6ac.th.jpg

det behöver inte vara allra värst snyggaste moddningen :)

och en yxa istället för typ basbollträt? :hmm:

Redigerad av allanidalen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om det är någon som vet vad och var txd (eller dff :() filerna över ens bensinmack i Doherty heter och var dom ligger... Jag skulle gissa på gta_int.img eller gta3.img men jag är inte säker och jag har absolut ingen anning om vad den heter...

Om någon vet så kan de väl skriva till mig... :huh:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är egentligen ingen request eftersom jag inte har SA till PC men jag tänkte det bara som en kul grej. Jagkan inte modda (har aldrig gjort en) men jag tänkte att det skulle vara najs om man gjorde ett "skin" eller va det kallas till sina tags, alltså att istället göra målingar istället för tags. vene om det går.

edit: om det går kan inte någon göra en soft emo. skulle bara vara coolt att se!

Jag tycker också att det låter nice, men det skulle vara mer passande om nån kunde göra en snyggare Grove tag, som har highlights, seconds, osv. och även snyggare Ballas, Vagos, osv tags. Då skulle väggarna vara finare! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...