Jump to content

Requests -GTA


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Det känns lite grann som att den här "samla ihop alla önskningar"-topicen inte är nån bra idé, det blir bara inlägg som inte tas på allvar, eller vad man nu ska säga... inläggen försvinner flera sidor bort och det blir bara en enda stor julklappslista... ^_^

Jag kan låva att ingen av dom här önskningarna kommer att gå i uppfyllese förutom några skins ;)

men dom håller topicarna rena från massa onödiga requests det är nog därför denna fins funkar som en damsugare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan låva att ingen av dom här önskningarna kommer att gå i uppfyllese förutom några skins :P

men dom håller topicarna rena från massa onödiga requests det är nog därför denna fins funkar som en damsugare  :P

Vilket jag tycker är lite synd... seriösa moddare (tror jag iaf) hittade väl trådar med önskningar, vissa var tillräckligt bra för att påbörjas. Nu är det väl bara en "jag vill ha!!!! :D "-soptunna, eller? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag efterfrågar eller frågar om det finns men jag har letat i ett par dagar nu efter en mod som gör så att man kan parkera så många bilar det fysiskt (så fysiskt det blir i ett datorspel) får rum i de olika garagen. Ville inte starta en ny tråd med risk för att bli flejmad heller >__<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket jag tycker är lite synd... seriösa moddare (tror jag iaf) hittade väl trådar med önskningar, vissa var tillräckligt bra för att påbörjas. Nu är det väl bara en "jag vill ha!!!! :) "-soptunna, eller? :D

Seiösa moddare gör egna saker och sitter inte o väntar på att någon vill ha något, man gör det sj. då får man det man vill ha! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...