Jump to content

Requests -GTA


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Haha jag har ju inte SA på pc men jag skulle få ett gott skratt (och dom som har på PC skulle nog gilla) om någon kunde göra så man kunde gå in i rullstolen där på bryggan ni vet och köra den... Ni kanske kan ta rörelserna från hur man bara sitter typ bak i bilen sen r ni typ peppra på upp så går det fortare...

Kanske inte går men jag skulle få ett gott skratt om jag fick screen på det :huh:

.finns ju en rullstol till VC som ersätter Faggio... nu när det finns dff-filter så borde någon kunna fixa in den i SA...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... en mod jag funderat på länge (ända sen jag lirade SA på PS2 för länge sen) vore om man kunde fixa ett camera hack så man kunde ha alla vanliga kameravinklar i tågen... Vet ej om det är möjligt... men om nån kunnat göra den camera hack som finns nu är det väll inte omöjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vore oerhört tacksam om någon/några duktiga moddare skulle kunna göra om Hydran i SA till en JAS 39 Gripen. Jag har planet i plastmodell men har inte börjat med det pga. färgbrist :"> Ritningarna har jag, och kan scanna/fota om någon behöver dem. Vet ej om de kommer vara till hjälp, men jag är fullt redo att bidra om det skulle vara så. Här kommer ett fåtal bilder:

Uppifrån, sida och front. Blueprints, mer eller mindre.

Front, något uppifrån

2 st, från sidan.

Hoppas de är till hjälp, och att någon är villig att göra detta. Vore som sagt mycket tacksam. Hade! //Henkibojj ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...