Jump to content

Requests -GTA


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

För att göra saker klara.

Vill ni ha denna tråd kvar så skriv endast förslag och önskningar.

Denna tråd är skapad för att alla önskningar och förslag skulle hamna i en och samma tråd, istället för tio andra.

Alltså, I Denna tråd gäller endast önskningar och förslag. Vill ni diskutera förslagen, skicka pm till han/hon som har skrivit önskningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nån fixa så att man har magneten på helikoptern som man har i uppdraget när man snor helikoptern på militärplatsen?

Sen skulle jag även vilja ha en likadan BMW som Tupac blev beskjuten i 1996 7 september. Gärna 2 olika modeller, en med kulhål i sig, en utan. Får jag dessa 2 modeller så är det möjligt att jag gör en dramatisering av Tupac's beskjutning 1996 som ägde rum på "The Strip" som även finns i San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm? är det någon som har fått något som dom velat ha eller är denna topicen ganska onödig? :ermm:

Onödig är den definitivt INTE. Bättre med EN sån här tråd än ett 20tal andra om önskningar och förslag. Precis vad tråden heter, Önskningar och förslag. Alla så få säga sin mening här, dom ska få önska precis vad dom vill för modd.

Sen att det inte går igenom det är väl sin sak. Men onödig är den absolut inte. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödig är den definitivt INTE. Bättre med EN sån här tråd än ett 20tal andra om önskningar och förslag. Precis vad tråden heter, Önskningar och förslag. Alla så få säga sin mening här, dom ska få önska precis vad dom vill för modd.

Sen att det inte går igenom det är väl sin sak. Men onödig är den absolut inte. :P

Jo det kan ju vara bra på ett sätt man slipper alla requests vid sidan av av massa d**ma ungar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm? är det någon som har fått något som dom velat ha eller är denna topicen ganska onödig? >_<

Precis, det verkar som många inte fått sina requests uppfyllda. Därför vore det bra om önskningarna är rimliga och om man funderar över om det går att genomföra innan man postar önskningen här. Tänk på det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödig är den definitivt INTE. Bättre med EN sån här tråd än ett 20tal andra om önskningar och förslag. Precis vad tråden heter, Önskningar och förslag. Alla så få säga sin mening här, dom ska få önska precis vad dom vill för modd.

Sen att det inte går igenom det är väl sin sak. Men onödig är den absolut inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iförgår när jag var ute och surfade på internet gick jag in på

www.planetgrandtheftauto.com där inne hittade jag en intressant bil som

hette super car och jag skulle vilja göra en egen sådan.

Men vilka program ska jag andvända och var hittar jag dom.

Kan någon skapa denna bil?

1.Bilen ska heta Xtreme Hazard

2.Den ska vara some en pansarvagn fast starkare(Inte utseendet)

3.Den ska bara finna på ett ställe i hela spelet och ska spawnas tillbaka

senare.

4.den ska se ut som en cheetah eller något liknade

...Till Vice City...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag har ju inte SA på pc men jag skulle få ett gott skratt (och dom som har på PC skulle nog gilla) om någon kunde göra så man kunde gå in i rullstolen där på bryggan ni vet och köra den... Ni kanske kan ta rörelserna från hur man bara sitter typ bak i bilen sen r ni typ peppra på upp så går det fortare...

Kanske inte går men jag skulle få ett gott skratt om jag fick screen på det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag har ju inte SA på pc men jag skulle få ett gott skratt (och dom som har på PC skulle nog gilla) om någon kunde göra så man kunde gå in i rullstolen där på bryggan ni vet och köra den... Ni kanske kan ta rörelserna från hur man bara sitter typ bak i bilen sen r ni typ peppra på upp så går det fortare...

Kanske inte går men jag skulle få ett gott skratt om jag fick screen på det ^_^

.man ska inte skratta åt rullstolsbundna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...