Jump to content

Fotografier


Foo
 Share

Recommended Posts

Personligen måste jag säga att dom bilderna jag nu har sett (de på den här sidan) är skitsnygga när det gäller ljus och färger, men många av motiven är fullständigt ointressanta!

Det finns miljoner bilder av solupp/nedgångar.

Det finns också miljontal närbilder på blommor/insekter/blad.

Det äre bland det första man brukar fota som nybörjare, precis som man brukar göra bilder på streckgubbar eller huvudfotingar som barn. Visst finns det undantag, men dom är få.

Visst kan bilder bli väldigt vackra med rätt färger och ljus, men det är altid motivet som är viktigast!

EDIT: De på den här sidan! :(

Menade förstås på den föregående sidan! :">

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen måste jag säga att dom bilderna jag nu har sett (de på den här sidan) är skitsnygga när det gäller ljus och färger, men många av motiven är fullständigt ointressanta!

Det finns miljoner bilder av solupp/nedgångar.

Det finns också miljontal närbilder på blommor/insekter/blad.

Det äre bland det första man brukar fota som nybörjare, precis som man brukar göra bilder på streckgubbar eller huvudfotingar som barn. Visst finns det undantag, men dom är få.

Visst kan bilder bli väldigt vackra med rätt färger och ljus, men det är altid motivet som är viktigast!

EDIT: De på den här sidan! :(

Menade förstås på den föregående sidan! :">

Håller fullständigt med dig. men när jag fotar en soluppgång så tar jag inte en bild av en soluppgång utan jag tar en bild av en känsla. varje bild betyder nåt för mig. och en soluppgång betyder väldigt mycket för mig.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dog denna för några dagar sen, ganska kul att se på tycker jag.

Dog??, tog??

Tycker du det är kul så rekomenderar jag dig att söka på google på Audi A3 det första som kommer upp är en Audi A3 Mörkblå delad i två delar ;)

tror även det finns en del om du söker på bilkrasch eller liknande har inte tittat på det :P , men tror det finns nåt där :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...