Jump to content

Vilket GTA är best och varför


armin
 Share

Recommended Posts

1. Vice City

varför: bäst huvudkaraktär, skönast story, 80's for teh win, helt enkel bäst miljö,

2. San Andreas

varför: SanAndreas hamnar på andra plats på grund av en fin story, och pga allt man kan göra samt en stor miljö

GTA3 är egentligen delad plats med Vice City men om jag var tvungen att bryta av min GTA3 eller VC skiva skulle jag nog bryta av GTA3 (i'm just saying)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Asså jag har alltid undrat vad Håller med till 100%! betyder. alla skriver det hela tiden gär. är det ett sånt töntigt ord på data-språket???

Vet du inte vad % är? -_-

Nu förstår jag, filtret gjorde så att det inte blev "W0rd" (fast med o istället för 0) du skrev utan "Håller med till 100%!".

W0rd betyder att man håller med.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker nog Vice City är det roligaste

Varför? Det har en skön spelkänsla, massa roliga uppdrag och skön story och miljö. Och självklart är musiken bäst i det spelet

För att göra min GTA lista så ser den ut såhär:

1. GTA: Vice City

2. GTA III

3. GTA: San Andreas

4. GTA II

5. GTA I

GTA SA på tredje plats :huh: fy skäms ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. GTA: Vice City

Är det bästa spelet inget snack om den saken.

Spelet har den bästa huvudrollsinnehavaren, de bästa radiokanalerna, den snyggaste och mest välgjorda staden, de snyggaste bilarna och det viktigaste av allt. Den bästa storyn.

2. GTAIII

En klar tvåa men inte ens i närheten av GTA: Vice City

GTAIII har den nästbästa huvudrollsinnehavaren (han pratar inte och bra är väl det), den absolut bästa radiokanalen, den intressantaste och mest maffiavänliga staden.

3. GTA: San Andreas

Det enda som gör att det bättre än ettan och tvåan är de nya funktionerna...

SA har den sämsta huvudrollsinnehavaren och sämsta storyn. Det säger allt. Men de nya funktionerna och att man kan gå in i fler hus gjorde att spelet ibland kunde vara spelbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...