Jump to content

Fan också, vi som har en gammal hederlig


 Share

Recommended Posts

Det är jätte orättvist!

i maj!!!!!!

Dom släppte det från början på pc så kommer Playastation 2 och förstör allt!

Död åt Playstation 2!

Och alla på forumet borde hålla med eftersom ni var ju tvungna att köpa en ny spel konsol bara för att få Gta 3!

fat jag tror att det är ganska positivt och vänta lite längre på Gta vc som vi får göra som "bara" har en pc

För när vi väll får Gta vc så är vi så förväntans fulla att vi "kanske" kommer uppskatta det mer! :rolleyes:

detta kanske e gammalt men detta är mitt första topic ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

PC..... bah.

1. PC överhuvudtaget suger. Det ska vara MAC

2. Playstation 2 är en frälsare. Vanhedra dess rykte och du skall... lida

3. Nu är det ju så att det inte bara är gta man spelar....

:rolleyes:

1. Mac suger så jävla hårt att det inte går att beskriva. PC suger inte, tvärtom.

2. Håller med till 100%!

3. Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är helt rättvist att VC kommer till PS2 först... det säljs fler PS2-kopior än PC-kopior så varför inte släppa det till den största (betalande) publiken först ???

Men vi som har PC kan ju glädja oss åt att vi får se mindre buggar och bättre kontroller, så det är ändå inte helt fel att vänta ett halvår extra :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är helt rättvist att VC kommer till PS2 först... det säljs fler PS2-kopior än PC-kopior så varför inte släppa det till den största (betalande) publiken först ???

Men vi som har PC kan ju glädja oss åt att vi får se mindre buggar och bättre kontroller, så det är ändå inte helt fel att vänta ett halvår extra :rolleyes:

Jo visst är det e ju bra!, men en anledning till att vi som inte har ps2 får vänta längre är ju också att man laddar ner istället för att köpa spelet, men det går ju att ladda ner ps2 spel också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo visst är det e ju bra!, men en anledning till att vi som inte har ps2 får vänta längre är ju också att man laddar ner istället för att köpa spelet, men det går ju att ladda ner ps2 spel också...

Det är som jag sagt fler gånger PC-communityn är extremt mycket större än PS2-communityn men ändå så säljer GTA bättre på PS2...

Få personer med PS2 betalar mer än många personer med PC, då är det rättvist att de med PS2 får det först...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...