Jump to content

Två och en halv timme kvar :)


 Share

Recommended Posts

Okej here goes nothing... Ja nu är det bara 2 oche en halv timme kvar för en del så kanske ni redan har fåt den (luckostar)eller ni kanske tog frihetten att ladda ner den host*MESSAR*host men när som hellst kommer tusen mäniskor skicka in deras bilder/filmer och annat skit och det blir tjat om nya easter eggs(om det blir nya)de flesta sitter och glor på klockan vid tvn och tänker om någon timme smäler det <_< men tänk på dom andra som inte kommer at ha det spelet (jag kommer inte för min data är CP)så börja inte skryta om era mods och sånt för en del blir för banade...Men skit i dom jag vill gjärna see vad ni har gjort nån gång i tiden kommer jag ochså spela det på min data (som inte är CP)och då skulle det vara roligt om att ha alla bra modar samlad på ett stäle som gtasajten`s mod sida

så att vi alla kan ha tilgång utan att söka skiten ur google...

btw jag kanske inte köper sa orka slösa på den jag stanar på Ps2 (ive been first and last on every game made with the name GTA)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...