Jump to content

San Andreas Screenshots!


Recommended Posts

Antar att dom har bytt modellerna på bilarna. Dom kanske har bytt traktorn och dom andra fordonen som inte går at styla till sånna bilar som går. Alltså ersättigt modellerna med imgtool bara. Det vorde ju vara så eftersom dom bara har ändrat fäljarna. Kanske skulle se riktigt konstigt ut om det satt en vinge uppe i luften ovanför gocarten..

Jag kollade lite i det bild arkivet som GTApimpfoolife länkade till. Och ja, han hade rätt. T-reex hade snott screensen. Men jag hittade en bild som var intressantare på den sidan!

http://vendetta.gta-sanandreas.com/images/picture_186.jpg

Någon som vet var det är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att dom har bytt modellerna på bilarna. Dom kanske har bytt traktorn och dom andra fordonen som inte går at styla till sånna bilar som går. Alltså ersättigt modellerna med imgtool bara. Det vorde ju vara så eftersom dom bara har ändrat fäljarna. Kanske skulle se riktigt konstigt ut om det satt en vinge uppe i luften ovanför gocarten..

Jag kollade lite i det bild arkivet som GTApimpfoolife länkade till. Och ja, han hade rätt. T-reex hade snott screensen. Men jag hittade en bild som var intressantare på den sidan!

http://vendetta.gta-sanandreas.com/images/picture_186.jpg

Någon som vet var det är?

Det är under en bro inte långt från jätte-parabolen. inge roligt en as lång grotta som går ut en bit bort. finns en anti-polis stjärna där inne och det är mörkt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jester kanske är rätt men annars:

Savanna? Eller vad den heter... Ser inte ut som en sån men ;P

Jepps jester va det, här kommer en annan skum bugg ja råkat ut för två ggr nu. den komemr dessutom utan anledning och slutar efter ett tag :S

från början är den blå med mörkblåa skugger sen blir det typ brunt o sen tonas det mot vitt o sen blir det normalt... fett sjukt, men man borde kunna ta nån grym BG bild med det iaf :unsure:

post-31-1119557721_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepps jester va det, här kommer en annan skum bugg ja råkat ut för två ggr nu. den komemr dessutom utan anledning och slutar efter ett tag :S

från början är den blå med mörkblåa skugger sen blir det typ brunt o sen tonas det mot vitt o sen blir det normalt... fett sjukt, men man borde kunna ta nån grym BG bild med det iaf :P

Fett coolt :P:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fan vad ballt, jag upptäckte detta nu.

I uppdraget där man hämtar Paul och Maccer i öknen.

Det roliga är att när Paul håller på och nästan spyr i bilen, när han säger "PULL OVER", om man stannar då så hoppar han ut och spyr.

På bilden så var jag framme vid stället jag skulle till, men jag ville höra vad dom snackade om. Helt plötsligt sa Maccer att han ville kissa, och sen sprang han ut och....ja -_-

post-31-1119569387_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...