Jump to content

ÖÖÖ fattar verkligen inte ?


Recommended Posts

Jag vill det för det första :) men för det andra så är närmsta post anda vid medborgarplatsen och dit kan ja inte gå , och ingen av mina föräldrar är hemma och kan skjutsa mig , men imorrn ska ja be min mamma skjutsa mig :rolleyes: jag tror faktist inte heller att det kan vara möjligt..

får du inte lämna huset för din mamma?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick nyss ett brev ifrån posten där det står att jag kan hämta ett brev från cdon.com och inehåller står det San Andreas,

Och jag beställde det till pc för 6 dagar sedan ..

Det kan inte stämma. :rolleyes:

Varför skulle det inte kunna stämma..?

Spel brukar ploppa upp några dagar innan release..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. CDON skickar försändelser (om de inte är på tok för stora) direkt till dörren/brevlådan.

2. CDON har nog fått spelet idag. Det tar minst två dygn innan det är packat, postat och levererat till din dörr.

Kanske skickat med postförskott? Då får man det inte till dörren! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det jag tycker är dåligt att cdon inte informerar om spelet är slut , det står bara på hemsidan att dom kan "reservera oss för slutförsäljning" och att spel kan vara slut. Men varför då om ett spel är slut,varför kan man fortfarande boka det? ja säger inte att SA e slut men tänk om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CDON skriver aldrig vad paket inehåller, har dom aldrig gjort på något av mina iallafall.

Och som många andra skriver...är det bara spelet du beställt så skickar dom hem det, har du beställt mer än det så får man gå till posten och hämta det.

Armin_boy89> Tar spelet slut så kommer dom på fredag när det släpps att skriva "tillfälligt slut" på det, har du bokat det så får du det.

Dom tar in så många som är bokade + ännu mer, sen tar det inte så lång tid för dom att få in ännu mer spel när dom tar slut.

Redigerad av Hey it`s mr Lee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fundering jag hade bara :ph34r: .

Många här inne pratar om att CDON.com redan har spelet (GTA SA) och det tar ca 1-2 dagar innan de som bokat det har det i brevlådan.

Om nu CDON.com har spelet borde inte alla affärer ha det då också?

Eller är det så att nätbutiker får spelet före alla andra butiker?

Eller är det så att Vanliga butiker har spelet men absolut inte får sälja för än på fredag?

En liten fundering bara.

;)

Lycka till med spelandet på fredag! alla pc och x-box och Blivande SA ägare!

:ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det får man väl, eller?

Har beställt via postförskott (när man betalar in på konto?)

och fått det i brevlådan.

Från postens hemsida:

"Postförskott är ett enkelt och säkert sätt att få betalt när du skickar en vara. Mottagaren betalar postförskottsbeloppet till chauffören eller kassören på servicestället när försändelsen levereras eller hämtas. Pengarna sätts sedan in via betalningsmottagarens bank på plusgiro eller bankgiro. Postförskott är ett alternativ till faktura eller förskottsbetalning. "

Precis så har det gått till när jag kört med postförskott, du kanske blandar ihop det med något annat betalningssätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...