Jump to content

DE MEST EFTERLÄNGTADE SPELEN!


Siana
 Share

Recommended Posts

Om ni inte redan visste det, är jag med i en ungdomsdel för en lokaltidning i Göteborg, Graffiti i tidningen GP (www.gp.se/graffiti- ni kan exempelvis läsa en inte allt för bra recension av StarWars III- spelet som jag skrivit.) Vad jag nu (idag) ska göra är en lista över topp fem mest efterlängtade spelen. Då vill jag inte bara ha med de spel jag längtar mest efter, utan jag vill höra med spelnördarna vad de tycker. Så säg mig! Vilka spel är de mest efterlängtade?

(Till PC, GC, PS2, XBOX, GBA och NDS)

De spel som ska vara med hittils (har slängt in en del själv också):

Linjerna efter betyder hur många som nämt spelet.

Battlefield 2 ////

Legend of Zelda: Twilight Princess ///

Stalker /

StarCraft ghost /

Quake IV //

Hellgate: London /

Age of Empires 3 /

Måste snart skriva artikeln så snabba er på om ni vill ha nåt med :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Skriver en topp fem i min första post, och ändrar den med tiden folk säger annat som får fler "röster" :P

Tac HEW, jag vet jag gilla den inte så mycket har gjort en grymt mycket bättre recension av Metroid Prime... Vetifan om den e uppe bara..

*edit*

Jepp de e den! Gå in på spel/M-P

det är inte den till DS asså utan Metroid Prime 2... :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tac HEW, jag vet jag gilla den inte så mycket har gjort en grymt mycket bättre recension av Metroid Prime... Vetifan om den e uppe bara..

*edit*

Jepp de e den! Gå in på spel/M-P

det är inte den till DS asså utan Metroid Prime 2... :P

Din Metroid Prime 2 rencesion var verkligen bra, speciellt andra stycket

Efter bara en stunds spelare är jag helt förbluffad av spelet. Känslan är total. I en liten bubbla sitter jag för att kunna överleva, jag är omgiven av slemklumpar i mörkret, samtidigt som livsmätaren piper hotande. Små misstänkta varelser springer runt på marken, det är svårt att inte hålla byxan våt och jag vill från stund till stund gömma mig under en blå växt och ropa på mamma. Känslan är total, jag har fått mig en riktig tarmvändare och Echoes har slukat åtskilliga timmar.

Det enda negativa jag kan se var att du både i början och slutet har skrivit "känslan är/var total"

Ontopic:

Hellgate: London, är verkligen spänd över att se om de kan göra ett bra rpg spel i fps

Quake 4, inte jätte längta eftersom att jag inte gillar Doom 3 specielt, verkar ju vara i samma veva, likadan grafikmotor i varje fall

Age of Empires 3, blev ju riktig imponerad av screenshotsen

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu avslutar jag detta och skriver min artikel.

Spelen som kommer med är:

Battlefield 2

Legend of Zelda: Twilight Princess

StarCraft ghost

Quake IV

Samt ett till som jag inte bestämt ännu...

Jag har inte exakt gått efter vad folk sagt, men det är ju min artikel och min lista :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...