Jump to content

Hur kom du i kontakt med gtasajten?


Sikorka
 Share

Hur kom du i kontakt med gtasajten?, Hur upptäkte du "den"?  

258 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 238
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej!

Men är han aldrig inne i forumet mer eller? :)

Nedu.. Han gillar inte forumet längre. Han hängde i SA delen ett tag då han hade köpt ett begagnat PS2 och SA gratis från sitt jobb.

Men det var en massa jobbiga fjortisar som gjorde att han beslutade sig för att inte komma tillbaka.

Han hade ett litet besök här i nån månad precis när vi började ettan. Alltså för ca 2 år sedan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min polare höll på att spela GTA3.

Då min polares farsa googlade runt lite och sökte på GTA3 så hittade han GTAsajten.

Och sen dess har jag vetat om siten..

Men jag reggade mig först ett halvår senare då jag behövde hjälp med mitt nya spel. Vice city

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kusin sa till mig att denna hemsida fanns(erik_vice88) eftersom vi då älskade Vice city. Sen googlade vi runt för att hitta hemsidan(för att han hade glömt vad den hette).

Så blev han medlem men inte jag!För att jag då var för ung, men har följt gtasajtens forum och nyheter sen augusti 2004. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nae, hade precis fått hem GTA3 och han hade hittat en "skiiit cool" polisbil som låg på gtasajten.com

Men det var jag som såg forumet och reggade mig. Mika har member.no. efter mig. Reggade honom precis efter mig. Så han visade sajten och jag hittade forumet och visade honom det. :wacko::wub:

Jasså det är så det ligger till :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag började sjuan så satt Gurgel vid sin bärbara och skrev inne på gtasajten och pixlade.

Så, det såg kul ut och jag började också pixla, sen tog jag mig i kragen och valde att bli medlem så att jag kunde kommentera och visa mina pixelart saker.

Tider :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...