Jump to content

Hur kom du i kontakt med gtasajten?


Sikorka
 Share

Hur kom du i kontakt med gtasajten?, Hur upptäkte du "den"?  

258 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 238
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kompis tipsade.

Han visade mig GTAMODS.com när jag var och spelade VC hos han. Då reggade jag mig där och alla trådar jag skrev hamnade i modding delen av forumet.... Ända tills jag fick hjälp av nån hur man bytte forumdel och sen dess har jag använt gtasajten...

Skriver bara gt sen kommer adresserna till allmänt, spel och dom upp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det började runt, 00 ? eller tidigare när jag just hade/skulle inhandla GTA 2 som hade funnits ett tag då (tror jag?), så jag gick in på altavisa söka väll på gta eller liknade hittade, gtasajtens första sida, va e nu hette, kolla runt där såg att det skulle komma nått gta3 ? kollade på bilderna (som då va fejk) så skit nice ut, sen vare inte mer med det, senare besökte jag sidan igen stod att det hade lagts ner och flyttats, till ja gtasajten.com, så så vare väll =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan jag trodde att de var du som tipsade Kalle Anka! :D

Nae, hade precis fått hem GTA3 och han hade hittat en "skiiit cool" polisbil som låg på gtasajten.com

Men det var jag som såg forumet och reggade mig. Mika har member.no. efter mig. Reggade honom precis efter mig. Så han visade sajten och jag hittade forumet och visade honom det. :wub::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...