Jump to content

Verkar vara bättre grafik på Pc spelet än Ps2..


Recommended Posts

När jag köpte mitt San andreas på premiären .. eller jag fick det dagen innan :P från cdon ..

Aja iaf.

Jag blev faktist grymmt besviken på grafiken, jag hade förställt mig mycket bättre grafik ungefär som på bilderna.

Jag kan ju inte säga att jag är besviken på storyn den var en av dom bästa jag nånsin har spelat.

Men vad blev ni besvikna på på san andreas ?

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet tar aldrig slut, det finns alltid något att göra, right?

Han syftade nog på storyn :( . tyckte själv att den den också va lite kort. fast det kanske berodde på att man trodde att det va 150 uppdrag och inte 95. tycker att det borde ju varit ca. 150 uppdrag så man känner sig nöjd och uthärdad när man klarat spelet. jag fick inte en sån känsla när jag klarade spelet! :mellow:

edit: @jaeger: det är väl klart att det finns massor att göra efter efter storyn? när man klarat storyn så fylls procenten bara på med 40-50 typ.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, spelet är absolut inte kort. Det är nog ett av de längsta som finns ute just nu (förutom stora MP-spel).

Om jag inte minns helt fel tog det mig 40h att klara storyn (givetvis gjorde jag inte bara storyuppdrag, men ändå). Efter det fanns det massor annat att göra och jag har inte gjort allt än.

San Andreas är ett väldigt långt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...