Jump to content

Pengar till användare


Sweeman
 Share

Recommended Posts

Kanske skulle va kul om man ser hur många posts andra har men istället kan man ha dt som pengar,(kommer skicka ett inlägg när jag hittat äffären) men iaf den här kopierar du in i "footer"

<script>

// Money code

// By Gornakle of InvisionFree.com

var sign = "$";

var name = "Dollers";

var PerPost = 2;

var perPoll = 3;

var default_amount = 10;

var MID=[];

MID=["användar namn"] = 150

MID=["användar namn2"] = 100

MID=["användar namn3"] = 120

</script>

allt inom " " kan du ändra och i användar namn kan du lägga till hur mycke du vill att en person ska börja med och resten kan ni klura ut själva

Redigerad av Sweeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-.- har fan mer erfarenhet av forum än vad du har så plz stfu, tänkte dt skulle va kul om sajten hade dt eftersom i GTA samlar man pengar llr om man vill så kan dt va kills för varje post jag bryr mig int. om ni int tycker om dt kan ni ta å hålla käften era småglin

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-.- har fan mer erfarenhet av forum än vad du har så plz stfu, tänkte dt skulle va kul om sajten hade dt eftersom i GTA samlar man pengar llr om man vill så kan dt va kills för varje post jag bryr mig int. om ni int tycker om dt kan ni ta å hålla käften era småglin

Vem är småglin, om inte du? Du beteer dig i alla fall som ett.

Lägg ner och inse att alla inte tycker som du .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är småglin, om inte du? Du beteer dig i alla fall som ett.

Lägg ner och inse att alla inte tycker som du .

;P;PB):P dt va fan int jag som börja hela skiten. De starta hela skiten me å kalla dt för "fjortisidér" borde int de va fjortis om de nu kan så mycket om dt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;P;PB):P dt va fan int jag som börja hela skiten. De starta hela skiten me å kalla dt för "fjortisidér" borde int de va fjortis om de nu kan så mycket om dt

Du behöver inte ta så illa vid dig utav det. Du överreagerade och det vet du mycket väl.

Nu ska jag inte säga något mer i denna tråd, Hej då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...