Jump to content

Stänga av motion blur?


Recommended Posts

Tjena...

Finns det nått sätt att stänga av det?

Det går ju inte ens o se hur mycke ammo man har, så grymmt suddigt. Sen pallar man inte spela så länge för man blir helt slut i ögonen.

Kanske för att det är de första ps2 spelet jag spelat. Men trodde inte de skulle vara så suddigt. Eller har de kanske med utgångarna att göra?

Hoppas pc-verisionen blir lika klar o fin som VC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Pcversionen kommer bli ännu "klarare och finare" än vad vc är.

vet ej hur det är med motionblur på ps2, har lirat vc på ps2 några gånger och tycker inte om det, riktigt dålig färgåtergivning mm.

''Dålig färgåtergivning'' helt rätt. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena...

Finns det nått sätt att stänga av det?

Det går ju inte ens o se hur mycke ammo man har, så grymmt suddigt. Sen pallar man inte spela så länge för man blir helt slut i ögonen.

Kanske för att det är de första ps2 spelet jag spelat. Men trodde inte de skulle vara så suddigt. Eller har de kanske med utgångarna att göra?

Hoppas pc-verisionen blir lika klar o fin som VC.

Ursäkta om jag är trög, men vad är: "motionblur"?! :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

När du rör dig så smetas bilden ut... men det påverkar även när man står still, för allt blir grumligt. Så är det iallfall på pc spel. Tycker det är allmänt jobbigt. Man vill ju se bra.

Det finns tex. i nfsu spelen, men där går det iallfall att stänga av. Visst, det blir ju en fräck effekt med nosen.

Redigerad av DaStalKer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...