Jump to content

Borde Gtasajten.com flytta över till ny version?


GT4
 Share

Borde de ändra från version 1.3 till 2.4?  

36 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Är du sosse? de är också rädda för förnyelse -_-

Det är de konservativa (moderater) som brukar vara det.

2.x känns väldigt "instängt" på grund av avsaknaden av marginaler och de mörka färgerna och kantiga formerna gör att det känns trist och gammalmodigt. Rent designmässigt ser det ut som att 2.x är äldre än 1.3. Ljusa färger och runda former ska det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är de konservativa (moderater) som brukar vara det.

2.x känns väldigt "instängt" på grund av avsaknaden av marginaler och de mörka färgerna och kantiga formerna gör att det känns trist och gammalmodigt. Rent designmässigt ser det ut som att 2.x är äldre än 1.3. Ljusa färger och runda former ska det vara.

Jag tycker faktiskt att Gtasajten ska byta till Vbulletin board, den är 100 gånger stabilare än Invision Power Board men svårare att programmera.

Jag rekommenderar den starkt(!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer att fixa ett nytt skin till IPB2 när vi byter. Jag är fullt medveten om att många tycker att IPB2 är fulare och mer detaljerat än IPB 1.3. Förmodligen blir det fixed width också.

Det kommer förmodligen att bli ett betalskin då jag är ytterst noggrann med att skinnet uppdateras i samma takt med IPB-koden. Kommer nog att lägga ut lite röstningsmaterial innan dess.

I stort är jag dock mycket nöjd med nuvarande version (IPB 1.3).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...