Jump to content

Angående SA-MP...


 Share

Recommended Posts

Jo, deras huvudmål är att släppa en multiplayermod till GTA: SA några månader efter releasen. Men säger att de kommer snart att släppa en lika mod till GTA VC (funkar då även till GTA3: LC) så fort några buggar är fixade..

Läs lite längre upp så får du mer information :P

Edit: Du han före mig Arman :rolleyes:

Redigerad av helmer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill få lite saker uppklarade här:

För det första så stör jag faktiskt mig på att nästan ingen läser nyheterna här.

Och för det andra så är denna Modden kodad med en ny kärna och MTA teamet använder en ~3 år gammal kärna så det är inte så konstigt att MTA clienterna suger just nu.

MTA teamet jobbar dock med en ny kärna nu, codename blue.

För det tredje så borde åtminstone några tittat till denna topic, där jag skrev om SA-MP för en månad sen, vilket irriterar mig eftersom att det verkar som att Hultenius inte heller läser i forumet och håller sig uppdaterad.

Angående VC versionen så kan jag berätta att de kommer att släppa SA versionen först och sedan eventuellt släppa en VC/LC version.

Så, nu kommer jag att skita i att hålla er uppdaterade, eftersom att ingen verkar bry sig förrän den store Hultenius skriver en nyhet 1/2 månader efter.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill få lite saker uppklarade här:

För det första så stör jag faktiskt mig att nästan ingen läser nyheterna här.

Och för det andra så är denna Modden kodad med en ny kärna och MTA teamet använder en ~3 år gammal kärna så det är inte så konstigt att MTA clienterna suger just nu.

MTA teamet jobbar dock med en ny kärna nu, codename blue.

För det tredje så borde åtminstone några tittat till denna topic, där jag skrev om SA-MP för en månad sen, vilket irriterar mig eftersom att det verkar som att Hultenius inte heller läser i forumet och håller sig uppdaterad.

Angående VC versionen så kan jag berätta att de kommer att släppa SA versionen först och sedan eventuellt släppa en VC/LC version.

Så, nu kommer jag att skita i att hålla er uppdaterade, eftersom att ingen verkar bry sig förrän den store Hultenius skriver en nyhet 1/2 månader efter.

Han kanske inte kollar runt i forumet efter nyheter och upplysningar... om du vill tipsa en nyhet så gör det här...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså fan vad kul! Tänk er när man åker med en Freeway till Angel Pine och helt plötsligt kommer en pansarvagn och skjuter mot en hahaha...

Jepp, men jag har dåliga nyheter... enligt FAQ på deras sida så kan tyvärr inte hela staten San Andreas vara tillgänglig för MP... bara en del...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, men jag har dåliga nyheter... enligt FAQ på deras sida så kan tyvärr inte hela staten San Andreas vara tillgänglig för MP... bara en del...

Felaktigt.

Det fungerar såhär att man väljer vilken del av staten man vill ha på sin server.

Altså kan man lägga upp 3 servrar för varje stad, förstår du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...