Jump to content

Ritningar av kända byggnader


NiKe-eKiN
 Share

Recommended Posts

Jag valde , öh. paris.. öhm. va fan heter skiiten. parisehjulet? det lutande tornet i paris? öhrm. hm. vi kan kalla det parise-huset.

här är hur jag skulle råna huset: (häng med nu, kan bli komplicerat för alla low-lives därute.)

skulle börja med att sparka sönder klocksaken som hänger däruppe. och jag siktar på alla åskåadre där nere (som jag inte ritade ut p.ga. personliga skäl) . dom som eventuellt inte dör av klockan sparkar jag lite på. sen tar jag itu med punkt 3. alltså förstärkningen av byggnaden, spottar å gnider (eventuellt slår lite på dom) tills den lossanar. fortsätter upp på 4:an å gör samma sak. även på 5:an, fast där är dom extra starka så jag gör tvärtom, slår lite på dom, gnider en aning, å sen "the final spottloska" som kommer rasera hela dne förstärkningen, det mesta av 6:an kommer även gå söndeer, men itne allt, därför tar jag min tandborste å en rulle dasspapper å lindar in tandborsen i toapapper RUNT hela förstärkningen tills den alltså lossnar av trycket.

tilslut tar jag klockan, går hem, lägger upp skiten på e-bay å säljer den.

Jäpp, så gör man.

post-22-1117397853_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag valde , öh. paris.. öhm. va fan heter skiiten. parisehjulet? det lutande tornet i paris? öhrm. hm. vi kan kalla det parise-huset.

här är hur jag skulle råna huset: (häng med nu, kan bli komplicerat för alla low-lives därute.)

skulle börja med att sparka sönder klocksaken som hänger däruppe. och jag siktar på alla åskåadre där nere (som jag inte ritade ut p.ga. personliga skäl) . dom som eventuellt inte dör av klockan sparkar jag lite på. sen tar jag itu med punkt 3. alltså förstärkningen av byggnaden, spottar å gnider (eventuellt slår lite på dom) tills den lossanar. fortsätter upp på 4:an å gör samma sak. även på 5:an, fast där är dom extra starka så jag gör tvärtom, slår lite på dom, gnider en aning, å sen "the final spottloska" som kommer rasera hela dne förstärkningen, det mesta av 6:an kommer även gå söndeer, men itne allt, därför tar jag min tandborste å en rulle dasspapper å lindar in tandborsen i toapapper RUNT hela förstärkningen tills den alltså lossnar av trycket.

tilslut tar jag klockan, går hem, lägger upp skiten på e-bay å säljer den.

Jäpp, så gör man.

Ojojoj, nästa jönsonligan-kupp :lol:

får väll tänka ut nån riktigt krosar-plan tills eftere skolan så ni får se på riktigt ägande av alla :P

men det blr efter skollan.. Hejdå badankor :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag valde , öh. paris.. öhm. va fan heter skiiten. parisehjulet? det lutande tornet i paris? öhrm. hm. vi kan kalla det parise-huset.

här är hur jag skulle råna huset: (häng med nu, kan bli komplicerat för alla low-lives därute.)

skulle börja med att sparka sönder klocksaken som hänger däruppe. och jag siktar på alla åskåadre där nere (som jag inte ritade ut p.ga. personliga skäl) . dom som eventuellt inte dör av klockan sparkar jag lite på. sen tar jag itu med punkt 3. alltså förstärkningen av byggnaden, spottar å gnider (eventuellt slår lite på dom) tills den lossanar. fortsätter upp på 4:an å gör samma sak. även på 5:an, fast där är dom extra starka så jag gör tvärtom, slår lite på dom, gnider en aning, å sen "the final spottloska" som kommer rasera hela dne förstärkningen, det mesta av 6:an kommer även gå söndeer, men itne allt, därför tar jag min tandborste å en rulle dasspapper å lindar in tandborsen i toapapper RUNT hela förstärkningen tills den alltså lossnar av trycket.

tilslut tar jag klockan, går hem, lägger upp skiten på e-bay å säljer den.

Jäpp, så gör man.

Du menar Lutande tornet i Pisa

edit: som för dem som inte vet finns i italien

post-22-1117569819_thumb.jpg

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min plan.

Location : Slottet , stockholm , sweden.

Först hade jag kastat sten på vakterna så dom hade börjat jaga mig. Så hade jag sprungit och hoppat ner i kanalen så vakterna hoppat efter sen hade jag simmat upp och klättrat upp på taket på slottet. Där hade jag stått och dansat lite balongdansen innan jag hade gått vidare till ventilerna. När jag kommit fram till ventilerna skulle jag sparkat lite på gallret där så det hade gått isönder... sen skulle jag kastat ner en gammal strumpa så det gick runt i hela slottet så alla hade sprungit därifrån. När det var fixat hade jag bara gått igenom Entrén och sprayat axe så den gamla strumplukten skulle försvunnit. Sen hade jag ringt alla polare så dom hade kommit dit och slått isönder hela stället och festat i en vecka utanm att sova.

:wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...