Jump to content
snabl_a

Duett

20 inlägg i denna tråd

Varför har inte Någon på hela jorden gjort en a-traktor duett till vc.. det är ju ett måste...

Varför har ingen i världen gjort en Yamaha DT ?? Nämen, seriöst, klart nån lär har gjort nån :ph34r:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Bara för att upplysa er så finns det endast A-traktorer i sverige, så inga amerikanare eller sånt vet att det finns, så endast svenskar kan göra en

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag har letat efter en duett a-traktor på alla tänkbara ställen... personligen tycker jag det är den enda bilen som fattas till gta vc ^_^

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Håller på med något som från början var en duett A-traktor, men den spårade ur ganska hyffsat....du kanske vill ha den ändå?

post-11-1117671186_thumb.jpg

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Har funderat på en sak.hur ska jag dra avgasrören? Upp bakom hytten eller utmed sidorna?

Skickar med en liten update.

post-11-1117723610_thumb.jpg

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Har funderat på en sak.hur ska jag dra avgasrören? Upp bakom hytten eller utmed sidorna?

Skickar med en liten update.

OMG!

Varför har du inte sagt nåt? :shifty:

Fan va snygg...

starta en egen topic om den nu när alla vet :wacko:

tycker att utblåsen ska gå ut på sidorna, och riktigt krom med :blink:

Ontopic: mm undra varför ingen har gjort en sån ^_^

men du skulle man ju ändra i Handling med ^_^

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

J*vlar så fin... avgasröret ska gå upp bakom hytten också ska det va dubbla pipor en på var sida.. tycker jag iaf B)

Redigerad av snabl_a

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Heejj,,,,inte för att klaga så men asså hur många polys har den asså e den ett polymonster :rolleyes: Skit fin annars..

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in