Jump to content

Jippiie Men Ändå Inte.


Recommended Posts

Tjenare alla! :ermm:

Nu har jag klarat de sista uppdraget och är glad som f*n!

Men ändå inte. ;)

För nu kan man ju inte göra uppdrag längre.

Nån som har ett tips på vad man kan göra Förutom att typ samla hästskor m.m !?

Händer de nåt speciellt när man har klarat sista uppdraget och den där "texten" kommer fram typ Credits. ? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns många småuppdrag man kan göra, såg att du har använt koder så du behöver inte statsa på 100%. Men grattis -_-

Hahaha. Okej. Men vadå för småuppdrag

T.E.X ?

* Köra Lastbil

* Parkera bilar utanför de där höghuset?

* Vad mer ?

* Vad mer ?

* Vad mer ?

?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stadium Events

Courier

Import/Export Board

Valet Parking

Race Tournaments

Gyms

Schools

Challenges

Vehicle Missions - Firefighter, Paramedic, Pimping, Taxi, Vigilante, Freight Train

Trucking Missions

Acquire All Safehouses

/\

Händer de nåt speciellt när man klarar nåt av dessa mini uppdragen /\

||

Vad är Import/Export Board & var deltar man?

Vad är Race Tournaments & var deltar man?

Vad är Acquire All Safehouses?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får lite pengar, kanske något fordon och man kommer närmare 100%.

Vad är Import/Export Board & var deltar man?

Det är där du lämnar in bilar, kranen nere vid hamnen i San Fierro.

Vad är Race Tournaments & var deltar man?

Det är massa race som finns i Los Santos, San Fierro och Las Venturas.

Vad är Acquire All Safehouses?

Att köpa alla byggnader.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/\

Händer de nåt speciellt när man klarar nåt av dessa mini uppdragen /\

||

Vad är Import/Export Board & var deltar man?

Vad är Race Tournaments & var deltar man?

Vad är Acquire All Safehouses?

Import/Export ligger vid hamnen i SF. Vid lyftkranen.

Race tournaments finns det en av i varje stad, eller ja, 2 i las venturas.

Finns kartor för det där.

Aquire all safehouses är att man köper alla sparställen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag åkte till hamnen i SF och där stod en stor gul lyftkran, men det gick inte att göra nånting. ?  -_-

Du ska gå fram till den stora skylten som finns alldeles i närheten, på den står det samtliga bilmärken som ska exporteras, du hämtar de bilarna, ställer de under magneten och kör upp de på båten med hjälp av kranen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska gå fram till den stora skylten som finns alldeles i närheten, på den står det samtliga bilmärken som ska exporteras, du hämtar de bilarna, ställer de under magneten och kör upp de på båten med hjälp av kranen.

Förlåt för att vara lite trög :"> , men var ligger skylten? Kan du sätta en markering på en karta? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hörde nu av en kompis att man måste klara bilskolan! Måste man det? Den är ju super svår! -_-

Efter man har klarat uppdraget Deconstruction ringer Jethro och säger ett det finns en bilskola i närheten av garaget som man kön köra. Klara den (måste få minst 70% för att klara). Efter det ska man köpa Wang Cars i den finns det ettt uppdrag som heter Customs Fast Track som öppnar upp Import/Export listan :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Enligt mig så har GTA-spelen alltid börjat på riktigt efter att man klarat alla uppdrag.

Då blir världen som en stor lekplats och man får göra vad fan man vill.

Helt rätt. Jag klarade mitt SA på 3 dar, och sen efter det lekte jag bara. Första jag tänkte på är jag fick det, ''Nu ska jag klara uppdragen, innan jag leker''. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka bilar får man när man har samlat in alla?  -_-

Efter att ha klarat uppdraget Customs Fast Track, Imprt/Export har öppnats vid kranen i San Fierros hamn (samma kran som man använder i uppdraget Customs Fast Track). En lista med bilar att exportera står skrivet på en svart tavla nära kranen. Du måste förvara en bil som är med på export listan, kör den till hamnen sen använd kranen och få upp den på båten. När du gjort så blir bilen överstruken på listan och du får pengar. Listan innehåller 10 bilar, och 10 mer efter det först 10 är exporterade. Det är tre listor med 10 bilar på alla, sammanlagt 30 bilar att exportera.

Kranen är enkel att hantera, det gäller att vara smidig, gå in i den röda markeringen under kranen. Glöm inte att trycka på Triangel. Du använder den vänstra analog spaken, med den kan du flytta kranen och vinkla den lilla maneten längst ut. Fyrkanten används för att lyfta maneten och bilen som är på, krysset gör så att du kan dra ner.

Men om man vill kan man också köra bilen upp, båtrampen på vänster sida kan man använda. Det går snabbare men den här prosessen är mer riskfylld, för krockar man bilen får man mindre pengar för den.

Glöm inte bort att nästa lista bara kommer efter du har tagit alla bilar på den förra. Glöm även inte bort att detta småuppdrag är det uppdrag du får mest för. Efter att ha tagit alla bilar får du hela $215 000 sammanlagt, det ärtillräckligt så du kan köpa många sportbilar efteråt.

Import listan kommer upp efter man har exorterat allabilar, den gör så att du kan köpa all bilar som du har exporterat. Bilarna är upplagda så du kan välja mellan sju bilar varje dag, så om du vill ha en Turismo t.ex som du har exporerat och den bara kan köpas på en Tisdag måste du vänta till Tisdag innan du kan köpa den.

Här är alla bilar man exporterar:

Lista 1:

Patriot

Sanchez

Stretch

Feltzer

Remington

Buffalo

Sentinel

Infernus

Camper

Admiral

Lista 2:

Slamvan

Blista Compact

Stafford

Sabre

FCR-900

Cheetah

Rancher

Stallion

Tanker

Comet

Lista 3:

Blade

Freeway

Mesa

ZR-350

Euros

Banshee

Super GT

Journey

Huntley

BF Injection

Bilar man låser upp:

Monster

Windsor

Bandito

Turismo

Vortex

Bullet

Denna sida kan vara bra om du vill veta hur bilarna ser ut

Förbannat bra karta, vart man kan hitta bilarna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...