Jump to content

Vet att många kan hjälpa mig


 Share

Recommended Posts

Hejsan. Har några frågor om Action Replay, Gameshark & Codebreaker!

1.* Vad är det för nåt?

2.* Är det en skiva?

3.* Till vilken konsol är det till?

4.* Köper man det?

5.* Var köper man det och vad kostar det (Ungefär) ?

6.* Vilken av Action Replay, Gameshark & Codebreaker är bäst?

Svara på så mycket du kan, tack! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svarar för Action Replay Max:

1. En sak som tillägger en massa möjliga fusk.

2. Ja.

3. Det finns till både xbox och ps2.

4. Ja.

5. webhallen borde ha det.

6. vettefan.

Hrm, host, liksom du kan få det gratis om du har en brännare, hrm host, mer sägs inte.

:rolleyes:Men det finns ju bara ett ställe att sätta i skivan, och där har man ju San andreas skivan. ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:rolleyes:Men det finns ju bara ett ställe att sätta i skivan, och där har man ju San andreas skivan. ? 

Du stoppar in fuskskivan i playstationet. aktiverar fusken. sen så trycker du på startknappen när du aktiverat fusken. då står det att du ska byta till SA-skivan, byt då till SA-skivan och tryck sedan på X.

klart :) .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ser typ fusk till det så är det massa siffror Typ: "674648-18491-51585"

Var ska man sen skriva in det?

Jag gick in på Webbhallen och där hittade jag en Action Replay - Ultimate Cheats for Grand Theft Auto - San Andreas som kostade 89 kronor, inte 199-299. ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ser typ fusk till det så är det massa siffror Typ: "674648-18491-51585"

Var ska man sen skriva in det?

Jag gick in på Webbhallen och där hittade jag en Action Replay - Ultimate Cheats for Grand Theft Auto - San Andreas som kostade 89 kronor, inte 199-299. ?

Man skriver in det när man startar skivan, då man aktiverar fusken.

Jo men då är det Action Replay enbart för San Andreas, det riktiga paketet för alla spel kostar 199-299 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man skriver in det när man startar skivan, då man aktiverar fusken.

Jo men då är det Action Replay enbart för San Andreas, det riktiga paketet för alla spel kostar 199-299 kr.

Menar du ALLA spel? :rolleyes:

Vad heter den skivan där "alla" spel finns.? Och som sagt, har dom olika (Gameshark, Code breaker & Action Replay) fusk skivorna sina nackdelar och fördelar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du ALLA spel?  :rolleyes:

Vad heter den skivan där "alla" spel finns.? Och som sagt, har dom olika (Gameshark, Code breaker & Action Replay) fusk skivorna sina nackdelar och fördelar?

Den skivan du hittade innehåller som sagt enbart koder för San Andreas, paket för 199-299 kr är för alla andra spel, exakt samtliga spel som finns på marknaden vet jag inte om det finns fusk till men många är det iallafall. Så du tjänar på att köpa paketet istället för bara San Andreas skivan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den skivan du hittade innehåller som sagt enbart koder för San Andreas, paket för 199-299 kr är för alla andra spel, exakt samtliga spel som finns på marknaden vet jag inte om det finns fusk till men många är det iallafall. Så du tjänar på att köpa paketet istället för bara San Andreas skivan.

Var kan man få reda på vilka spel det är man får fusk till?

Jag hittade på webbhallen nårra skivor, kan nån beskriva vad dessa betyder?

1.Datel - Action Replay MAX (Utan 16MB Flash Drive)

2.Datel - Action Replay MAX (Utan 16MB Flash Drive) + 8MB Minneskort

3.Datel - Action Replay MAX - EVO Edition (Med 16MB Flash Drive)

4.Datel X-Port - V2

5.Xploder V4 Pro

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kan man få reda på vilka spel det är man får fusk till?

Jag hittade på webbhallen nårra skivor, kan nån beskriva vad dessa betyder?

1.Datel - Action Replay MAX (Utan 16MB Flash Drive)

2.Datel - Action Replay MAX (Utan 16MB Flash Drive) + 8MB Minneskort

3.Datel - Action Replay MAX - EVO Edition (Med 16MB Flash Drive)

4.Datel X-Port - V2

5.Xploder V4 Pro

Codejunkies tex.

I vissa av paketen får man inte med något minneskort, det är på minneskortet man sparar koderna man skriver in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå. om inte minneskort följer med, måste man skriva om koderna hela tiden om och om igen eller?

Ja det kan man säga. På skivan som medföljer finns redan en massa koder till olika spel, genom skivan bockar man av vilka koder man vill använda just för tillfället, enkelt och bra. Om man sen vill ha koder till spel som inte finns med på skivan får man skriva in dem på egen hand, de sparas då på minneskortet. Men ett annat vanligt PS2-minneskort går lika bra att använda om man inte har AR-minneskortet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Codejunkies tex.

I vissa av paketen får man inte med något minneskort, det är på minneskortet man sparar koderna man skriver in.

Jag kollade där på codejunkies och där står de typ nåt om "music and movies"

Vad är de?

Har en viktig fråga! Hur ska jag vara säker på att det inte är bluff, att jag inte bara får en papperslapp eller nåt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade där på codejunkies och där står de typ nåt om "music and movies"

Vad är de?

Har en viktig fråga! Hur ska jag vara säker på att det inte är bluff, att jag inte bara får en papperslapp eller nåt :rolleyes:

Ingen aning om vad det är, du ska bara gå in på Codes.

Vad skulle kunna vara en bluff?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...