Jump to content

Gubben med Röd skarf, och hat.


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

Många vet nog vem jag pratar om, han med lång svart rock, och en röd skarf och en hat. Det började med att jag var ute och körde taxi. Plötsligt, framför mig såg jag vem jag skulle plocka upp, gubben som härstammar från The Big Ear, och Fort Carson. Han gick in i taxi'n, och jag tyckte det kändes lite konstigt, han skulle till Lill 'Prob 'in (stavning?) alltså ufo baren som är i öknen nära Fort Carson. Jag körde ditt han iallfall, och han gick ut ur taxin och började gå mot baksidan av baren. Jag tyckte det värkade konstigt, och jag gick då ditt, han var borta när jag kom fram. Jag tittade noga runt mig, men såg inte en skymt av han, så jag gick därifrån. Sen tänkte jag att det skulle vara roligt att spela lite biljard, och eftersom jag var så nära en bar, så gick jag in ditt. Direkt när jag kom in såg jag honom, han vid bar disken, och jag gick fram till han. Då sa han till bartendern: '' I love the smell of fresh country''. Och han rörde på händerna medans han pratade (som dom gör i San Andreas och VC.) Sen sa han till bartendern: ''Good weather today''. När han inte fick nåt svar av hon, alltså bartendern så sa han: ''Ignoring me huh? asshole!''. ca 15 sekunder efter det, gick bartendern runt bardisken, och började vandra runt runt i baren, utan ett ord. Han stog kvar vid bardisken och jag gick närmare han. Då san han ''Get away from me!'' (Senare) ''I know things''

(Senare) ''They watching ous..'' (Senare) ''They know.'' Sen gick han från bardisken och jag följde efter han då sa han ''Get away from me!'' Sen några sekunder efter sa han '' I can't let them take me agian.'' Han har en mörk, grötig röst (om ni fattar.) ca 4-6 min senare råkade jag av mistag knuffa till en man i baren, och då sa han till mig ''I don't take shit from you'' sen hörde han näven och gav mig 2 snabba slag. Jag riktade då pistolen mot han, och då blev han lungn, eftersom jag inte ville ha bråk, vill hellre utforska ostört. Och nästan direkt efter jag hade riktat pistolen mot han sa han ''Nice clothes man!'' (!?) En komplimang?:"> ... Jag gick då till ''Cowboys gubben'' och då sa han till mig: ''You know, they know.'' Vid 20.00 kom nästa chock. Jag var inne på kontoret i som finns i baren, där ufo kartan finns osv. När jag hörde en mörk röst skrika till, jag gick då utfrån kontoret och såg att ''cowboy gubben'' hade börjat slåss med den långhåriga killen (han som hade slagit till mig när jag gick in i han) ''Cowboy gubben'' fick då stryk av han, och han blev ner slagen, och dödad. trodde jag.. Jag var nästan 100% säker på att ''cowboy gubben' blivit dödad, efter som han inte reste sig upp. Jag vände mig då om, och gick in i kontoret igen. Då hörde jag en grov och grötig röst utanför, och jag gick ut i baren igen då såg jag han. ''Cowboy gubben'' gick i mot han med det långa håret, med ett M16 i handen, jag bara stog och tittade. Och för att inte denna historia ska låta så falsk, så filmade jag. Det var mycket nära att jag inte han filma detta, men jag han det mästa. Det jag han filma var att ''Cowboy gubben'' gick mot han med det långa håret, och sedan pepprade ihäl han med M16;et. Sedan gick han över liket, och sendan till bar disken igen. Då stoh han där och gjorde nån konstig rörelse med M16;et ett tag. (Jag har det på film ochså.) Jag har aldrig sett nåt sådant i San Andreas, eller nåt annat gta spel, och kommer nog aldrig att få göra det mer. Han med det låna håret som bråkat med mig, såg ut som om han inte hade några öron, eller var det håret som döljde dom.

Jag vet ingen bra länk att lägga upp detta på, men ni som vill se filmerna ge mig bara en länk att lägga upp dom på.

Vad som händer på film-klippen och bilderna.

*En bild då ''Cowboy gubben'' står med sitt M16 över den döda långhåriga killen.*

*En bild på den långhåriga killen*

*En bild på då bartenden går runt runt i baren, och ''Cowboy gubben'' står vid bardisken.

*En film då ''Cowboy gubben'' börjar slåss med den långhåriga killen*

*En film då ''Cowboy gubben'' blir ihjäl slagen? Fast han överlever!?*

*En ''Payback'' film, då ''Cowboy gubben'' skjuter i hjäl han med långt hår med sitt M16.

*Då han står vid bardisken och gör konstiga ''rörelser'' med M16:et.*

Har ni sett nåt konstigt, som kan/gör hänger ihop med denna mystiska ''Cowboy gubbe'' eller han med långt hår (utan öron?) så skriv det här. Detta som hände mig var på en söndag, 20.00 det kan ha varit fredag kväll eftersom jag kan ha stannat vid baren en dag, i spelet alltså.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Xstreem: L-Ä-S ! Om nån lägger upp en bra länk där jag kan lägga upp det, får du se både bilder och film.

Vet inte om man måste bli medlem men www.rapidshare.com (tror jag)... Rara allt och släng upp det där...

Men på Probe In så ska det (läste det nånstans) finnas nån snubbe så om man kollar på han med infrarött eller nåt sånt så kan han se ut som en utomjording...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Unfortunately, the link you have clicked is not available.

Reasons for this may include:

Invalid link

Use only the link that was generated by YouSendIt and mailed to the recipient. All other links will not be recognized. Please check to make sure that your email client did not break the link up over multiple lines. You may need to reconstruct the link manually by cutting and pasting all components into your web browser's address bar.

är det bara så för mig?? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket konstigt att det inte går, men ni kan gå in på www.fuska.se - Forum - Playstation 2 - GTA spelen - Sen letar du upp tråden ''Övernaturliga saker''. Där går det.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket konstigt att det inte går, men ni kan gå in på www.fuska.se - Forum - Playstation 2 - GTA spelen - Sen letar du upp tråden ''Övernaturliga saker''. Där går det.

Det finns 26 sidor på den topicen. vilken sida är det??

edit: hittade den nu. finns på sida 24 :rolleyes: .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...