Jump to content

Vem gör bäst Hamburgare?


-NightHawk-
 Share

Vem gör bäst Hamburgare?  

90 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Vote, jag brukar oftast äta på burger king.. dom har godast burgare och bäst tillbehör.. men vill jag ha "efterrätt" så går jag till donken å tar en donut, glass eller milkshake

gatuköksburgare e också jävligt goda med den klassiska dressingen och vanlig gurka

sen kan jag garantera Kebab i bröd från grillen i Blackeberg (sthlm), det är inte vanlig kebab som man skär från en köttklump, det är nåt halvfabrikat med halvtjocka kebab-kvadrater och dom kryddar helt perfekt, mycket mer smak än en vanlig kebab

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men. hm

Klart inte mcdonalds. beställer man en cheezburgare me bara ost får man allt jävla kladd som dom kan hitta på hamburgaren.

Burger kiung e jävligt bra. där kan man köpa läkringar till efterrätt ^_^ och dom har goda burgare.

morsans smakar apa. vettefan vad hon steker dom i :P

gatukök är jävligt nice. Där gör dom hamburgarna direlt så dom har inte legat där i typ 1 vecka. Grymmt god ost åxå.

max vettefan. har inte vart där. finns typ inte i sthlm ;)

å restauranger är de bara dyrt å kladdigt å konstigt

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...