Jump to content

Nån liten f*tta har hackat mitt steam account..


Bullet
 Share

Recommended Posts

Om du på något sätt kan bevisa att det inte var du som fuskade, så är det bara att skicka ett mail till valve.. ^_^

Har du antivirus? Och bra lösenord? inte "hejsan", "5kSt27X5f" är bättre.

Och lösenordsfrågan ska du inte ha.

Fråga: "Vad heter jag?"

Svar: "<namn>" helt värdelöst

ta något skumt svar som ingen kan gissa sig till.. :o Lite tips bara

Btw, om du spelade i skolan; smart att spela där, det finns ju keyloggers och massa skumt på datorerna.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du på något sätt kan bevisa att det inte var du som fuskade, så är det bara att skicka ett mail till valve.. ^_^

Har du antivirus? Och bra lösenord? inte "hejsan", "5kSt27X5f" är bättre.

Och lösenordsfrågan ska du inte ha.

Fråga: "Vad heter jag?"

Svar: "<namn>" helt värdelöst

ta något skumt svar som ingen kan gissa sig till.. :o Lite tips bara

Btw, om du spelade i skolan; smart att spela där, det finns ju keyloggers och massa skumt på datorerna.. ^_^

Exakt!

Jag har trettonciffrigt lösen, och som svar på mina frågar har jag nåt i stil mede aäjgsögkjaerölfjgseoöi

36gv4dsf654g654fsd564g35sdf4g54ses, så att ingen ska komma på svaret. inte ens JAG kan svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är som du säger har du rätt att polisanmäla killen som hackade ditt konto för dataintrång. Nu vet jag inte vad Valve kräver för bevis men en kopia av anmälan kanske räcker för att de ska tro på dig?

Förresten stänger Valve vad jag vet aldrig av ett konto helt om man har fuskat, du blir bara nekad att joina servrar som har VAC och det blir du bara om fusket skedde på en VAC-server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du att det var en kille på din skola? :huh:

För han har gjort det förut.. En polare i skolan sa vad han hade bytt password till.. sen gick jag in och ändrade till ett annat än tidigare.. nästa dag var mitt account borta :rolleyes: .. han är större än mig btw :P

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Playstation man : Nej.

Och jag tror att jag kommer få tillbaka mitt account snart a steam. Mailade till dom och dom stängde av det "Pga en säkerthetsåtgärd" för att han hackade det hela tiden. Så jag skickade in en bild på min cd key och min cd key så sa dom att jag skulle göra för att få tillbaka det.

Piiz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Playstation man : Nej.

Och jag tror att jag kommer få tillbaka mitt account snart a steam. Mailade till dom och dom stängde av det "Pga en säkerthetsåtgärd" för att han hackade det hela tiden. Så jag skickade in en bild på min cd key och min cd key så sa dom att jag skulle göra för att få tillbaka det.

Piiz

Vad snälla dom på steam är ! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...