Jump to content

Frågor


saint
 Share

Recommended Posts

Har lite frågor. Om ni har tid och lust så svara gärna :bigsmile:.

1. Vad händer när man gör alla taxi uppdrag, polis uppdrag,Ambulans uppdrag, brandkårs uppdrag?

2. Vad händer när man sammlat in alla "hidden packades"?

3. Händer det nåt specielt när man klarat spelet till 100 %?

4. Vilken bil tål mest stryk, förutom Pansarvagnen?

5. Kan man bara göra "drive by" med uzin?

Det var allt :crazy:

Tjingeling

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Taxi = Lämna 100 passagerare och du får en ny röd taxibil.

Polis = Gör 20 polis uppdrag på varje ö så får du 6 police bribes utanför ditt hideout. (Tips, om du trycker på esc när du är nära bilen, så stannar han och går ur bilen och då är det bara att köra över honom, lite fuskigt, men mycket lättare.

Ambulans = Om du räddar 20 personer (tror jag) så får du hälsa utanför ditt hideout. Räddar du 50 personer (tror jag) så får du adrenalin piller utanför ditt hideout. och om du klarar paramedic level 12 så kan du springa hur länge som helst (blir aldrig trött). Lättast på första ön.

Brandkår = Gör 20 på varje Ö så får du eldkastarn utanför ditt hideout.

2. Du får ett nytt vapen efter varje 10 upphittade packages. Jag har hittat 95 och jag har fått alla utom bazookan så jag tror att den får man när man hittat alla.

3. Tror inte det händer nåt.

4. Brandbilen eller OL Barracks

5. Ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag gjort 100 taxi uppdrag, fick då meddelandet att en nyare taxi kommit i Harwood. Men nu är det så att jag inte vet var det ligger :eh: Nån som vet?

På första ön. Ungefär där man kommer upp från tunneln. Ganska nära diablos område. Åk höger från ditt hideout och ligg på den vänstra körbanan tills den tar slut i princip, sen tar du till vänster och på din högersida skall det nu finnas ett litet hus bakom en mur. Där är den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Du får ett vapen efter vart tionde paket du hittar. Det finns 100st paket.

10/100 paket- Handgun

20/100 paket- Uzi

30/100 paket- Grenades

40/100 paket- Shotgun

50/100 paket- Armor

60/100 paket- Molotov Cocktails

70/100 paket- AK-47

80/100 paket- Sniper Rifle

90/100 paket- M16

100/100 paket- Rocket Launcher

:angry:  :)  :;): :laugh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan göra vad du vill. Göra några taxiuppdrag, lite vanliga uppdrag, kanske åka lite båt eller flyga lite, dö ett par gånger, springa i tunnelbanetunnlarna, stänga av eller vad du nu vill. Nästa gång du startar kan du köra taxi igen och till slut så har du gjort dina 100 körningar.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...