Jump to content

Nån väg för att få en ändrad ip adress?


GT4
 Share

Recommended Posts

Då hjälper vi ej han.. Är man bannad är man ju det av en anledning.

Vad f*n, vilken dåligt attityd, din jävla cp har jag sagt att jag är bannad eller????!! F*n vad galen man blir på fjortisar som du!!!!

Hur får jag en ändrad ip adress? Min kompis säger att han drar av nätverkskabeln och sätter in den. Men han håller det som en hemlighet!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätta mig om jag har fel men jag har aldrig hört talas om att byta en IP-adress...

Inte byta men få en ip adress, t.ex när jag byter Internet anslutning från Chello till Telia så får jag ett nytt ip från Telia. Jag går in i "Kör>cmd>ipconfig /release och sedan ipconfig /renew". Ingen verkar vara datorkunning men det fungerar inte, det gjorde det hos min kompis som har en annan uppkoppling än Chello!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad f*n, vilken dåligt attityd, din jävla cp har jag sagt att jag är bannad eller?!! F*n vad galen man blir på fjortisar som du!!!!

Hur får jag en ändrad ip adress? Min kompis säger att han drar av nätverkskabeln och sätter in den. Men han håller det som en hemlighet!!

Hehe, Jag sa att om du var bannad så hjälper vi ej dig. Tänker inte hjälpa dig nu heller och hoppas att ingen annan gör det heller. Du ska inte tala om dålig attityd ;) .

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gör så här :

gör ett text dokument och döp den till t.ex new-ip.txt skriv följande i den

ipconfig /release

net stop "DHCP Client"

net start "DHCP Client"

ipconfig /renew

pause

sedan döper du om denfrån new-ip.txt filen till new-ip.bat sedan öppnar du den.

Du är rapporterad *Driver du med mig eller? Alla vet vad pause betyder!*.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...