Jump to content

Vibrerar i Ögat!


Alpha
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Vad är det? Låter otäckt ;)

Först börjar man se en liten flimmrande fläck på ögat... Kan jämföras bäst med fläckarna man ser när man kollat in i en lampa, etc. Till slut börjar "fläcken" utvidgas som en gummisnodd och blir en cirkel som passerar hela ögat. Tar väl en ca 15-20 för den att gå över hela ögat. Sen blir man oftast, mer eller mindre, illamående. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först börjar man se en liten flimmrande fläck på ögat... Kan jämföras bäst med fläckarna man ser när man kollat in i en lampa, etc. Till slut börjar "fläcken" utvidgas som en gummisnodd och blir en cirkel som passerar hela ögat. Tar väl en ca 15-20 för den att gå över hela ögat. Sen blir man oftast, mer eller mindre, illamående. ;)

Ja det får jag också ungefär 4 gånger per år, men jag brukar få huvudvärk efteråt... Det är väldigt obehagligt när det börjar eftersom jag får minskat synfält och till slut inte ser nån ting nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det brukar kunna hända när som helst! ;) Det kan ha med för mycket data och tv men det kan likagärna vara att man har ätit för mycket äpple den dagen...eller inte men det jag ville säga var att det behöver inte vara överansträngning eller för mycket datoranvändande....det kan hända vem som helst, när som helst <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...