Jump to content

Språket.


Webbstudio
 Share

Recommended Posts

Det är i överensstämmelse med mig själv dags att redovisa i en omfattande form varför man ska exkommunicera alla individer som har mödosamt med det svenska kommunikationsmedlet från Gtasajten. Jag ser ingen brydsamhet med små stavfel eller en försummad punkt härstädes och därstädes.

Men att uppsåtligen utsätta oss andra för komplicerad läsning är inte ansenligt. Jag vill med ett sannerligen ansvarskänsla fortsätta att förfoga över det svenska språket, ävenledes på allmänna Internetplatser som tillexempel Gtasajten.

Min opinion vänder sig inte emot personager i kooperation med alexi.

När jag reciterar ett skriftalster förmår jag inte att anspänna mig, jag vill att det ska gå som hastigast att läsa. Detta schematiserar även att replikera det avfattade inpasset. Explicita libretton avhåller sig från (till skiljaktighet från otydliga), villfarelse.

Jag anmodar moderatorer och förvaltningskapaciteterna att disponera bättre granskning av ortografien på denna diskuterande församlingen.

Jag vill jämväl illuminera om nedanstående reglemente:

Du måste vara 13 år eller äldre.

Med vänliga hälsningar

Patrik – Stockholm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

"Du måste vara ett ensamt barn.."

Nej - och vilken fakta bygger det på?

"HAHAAHAHAHA !

så du går hemma och snackar så med din morsa ?"

Min "morsa" är död.

"Försök anpassa dig till dagens samhälle.

Edit. Språket alltså."

Du behöver inte oroa dig för mig.

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

"Vad vill du egentligen säga med den här topicen? Egentligen."

Det jag skrev.

"Han vill uppmana alla att skriva så kompliserat dom kan så dom under 13 inte fattar..."

Lär dig att tolka.

"Att du går runt och pratar på det där sättet. Troligtvis är det en väldigt minimal minioritet som förstår det du försöker säga. Det var då menat när det gäller bekantskapskretsen, inte syskon o.s.v.

Men men, det ger säkert någon sorts känsla av överlägsenhet när man pratar så ingen förstår. Själv föredrar jag nog att få så många som möjligt att förstå."

Ord ger kontroll, kunskap ger makt.

"Naaw sad but true..

Men var du än bor så måste du väl snacka med någon ?

Och snackar du så med dom då?"

Jag anpassar mig.

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Du måste vara ett ensamt barn.."

Nej - och vilken fakta bygger det på?

Att du går runt och pratar på det där sättet. Troligtvis är det en väldigt minimal minioritet som förstår det du försöker säga. Det var då menat när det gäller bekantskapskretsen, inte syskon o.s.v.

Men men, det ger säkert någon sorts känsla av överlägsenhet när man pratar så ingen förstår. Själv föredrar jag nog att få så många som möjligt att förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är i överensstämmelse med mig själv dags att redovisa i en omfattande form varför man ska exkommunicera alla individer som har mödosamt med det svenska kommunikationsmedlet från Gtasajten. Jag ser ingen brydsamhet med små stavfel eller en försummad punkt härstädes och därstädes.

Men att uppsåtligen utsätta oss andra för komplicerad läsning är inte ansenligt. Jag vill med ett sannerligen ansvarskänsla fortsätta att förfoga över det svenska språket, ävenledes på allmänna Internetplatser som tillexempel Gtasajten.

Min opinion vänder sig inte emot personager i kooperation med alexi.

När jag reciterar ett skriftalster förmår jag inte att anspänna mig, jag vill att det ska gå som hastigast att läsa. Detta schematiserar även att replikera det avfattade inpasset. Explicita libretton avhåller sig från (till skiljaktighet från otydliga), villfarelse.

Jag anmodar moderatorer och förvaltningskapaciteterna att disponera bättre granskning av ortografien på denna diskuterande församlingen.

Jag vill jämväl illuminera om nedanstående reglemente:

Du måste vara 13 år eller äldre.

Med vänliga hälsningar

Patrik – Stockholm

Ööhm, LOL ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Vad vill du egentligen säga med den här topicen? Egentligen."

Det jag skrev.

"Han vill uppmana alla att skriva så kompliserat dom kan så dom under 13 inte fattar..."

Lär dig att tolka.

"Att du går runt och pratar på det där sättet. Troligtvis är det en väldigt minimal minioritet som förstår det du försöker säga. Det var då menat när det gäller bekantskapskretsen, inte syskon o.s.v.

Men men, det ger säkert någon sorts känsla av överlägsenhet när man pratar så ingen förstår. Själv föredrar jag nog att få så många som möjligt att förstå."

Ord ger kontroll, kunskap ger makt.

"Naaw sad but true..

Men var du än bor så måste du väl snacka med någon ?

Och snackar du så med dom då?"

Jag anpassar mig.

Quota? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt: vad försöker du säga med den här topicen??

personligen fatta jag en del av texten och anledningen till att jag inte fattar allt är för att du försöker göra texten mer komplicerad än va den är, man blir ju förvirrad! gud så löjligt ^_^

"Vad vill du egentligen säga med den här topicen? Egentligen." Det jag skrev.

Som sagt: vad försöker du säga med den här topicen??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...