Jump to content

Värt å köpa?


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Har haft det till PC, men skivorna är sönder. Så jag har grubblat över att skaffa GTA III till PS2.. Fast det jag kommer ihåg av GTA III när jag spelade det, hann inte klart me storyn, stuck i första staden :wub:, tack vare skivorna som gick sönder. iallafall, det jag minns av spelet att det var svårt. Tror ni det är lättare nu när man har spelat VC å SA?..

Vill ju klara storyn, så jag tänkte skaffa de till PS2. Fast, ja som frågan lyder, Är det värt å köpa GTA III till PS2 nu för 199 KR?

ELLER har nån begagnat GTA III till PS2 under 150 kr?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena mannen! Nå hur går det i liret då? helt klart värd pengarna va? :lol:

Verkligen, å jag som kom undan me väldigt mycke pengar.

Jag skrattar när jag spelar, kommer ihåg alla uppdrag, för jag minns att jag fattade NADA när jag var yngre, (när jag hade GTA III till PC), nu hänger jag me :(.

föresten, har ni lagt märke till att i ett av dom första uppdragen så ska man sno en bil och planta en bomb, sen köra tillbaka, där när man ser när gubben kommer ut ur restaurangen, så ser man en skylt vars de står "-restaurang namnet- Eat till you explode" ^_^, HAHA, å så sätter han sig i bilen, PANG ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

föresten, har ni lagt märke till att i ett av dom första uppdragen så ska man sno en bil och planta en bomb, sen köra tillbaka, där när man ser när gubben kommer ut ur restaurangen, så ser man en skylt vars de står "-restaurang namnet- Eat till you explode" ^_^, HAHA, å så sätter han sig i bilen, PANG :(

Hehe, jo det är lite lustigt det där :lol:

Hur långt har du kommit nu då? Kommer knappt ihåg ett enda uppdrag från trean.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

föresten, har ni lagt märke till att i ett av dom första uppdragen så ska man sno en bil och planta en bomb, sen köra tillbaka, där när man ser när gubben kommer ut ur restaurangen, så ser man en skylt vars de står "-restaurang namnet- Eat till you explode" :lol:, HAHA, å så sätter han sig i bilen, PANG ^_^

Det är fan ett av det roligaste uppdragen i GTA lll. Eller är det Mike Lips Last Lunch du snackar om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Var hittade du det så billigt?

Blocket xP, en kille hade double pack, inplastad.

Azore: Det var ett tag sen jag spelade, måste spela imorgon (idag).

Fortfarande i första staden, pga mina grannar som vill att jag ska komma ut hela tiden xP.

Nu far dom till.. nånstans. Så man har några goa stunder å spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...