Jump to content

Vad är detta för bil?


Guest Kurby
 Share

Recommended Posts

Guest Kurby

Hehe ni har nog missförstått mig. Jag ville bara veta namnet då jag letade efter en blueprint till den!

Som ni såg på bilden längst upp.

Jag hatar Fiat men den blueprinten behövdes för att lära mig göra mods till GTA VC :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SAAB du kastar lite sten i glashus just nu då du vet lika väl som jag att SAAB säljer skit dom också i Sverige och i övriga världen just nu. "Då är dom inte precis roliga bilar" Fakta är ju att, nu vet jag inte modell men saabs senaste har ju blivit en riktigt pinsam affär och som brukar gömmas på bilsalonger/mässor ;P

Bilar som inte syns på gatorna är rariteter ;P fina ting!

Redigerad av lalilelulo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SAAB du kastar lite sten i glashus just nu då du vet lika väl som jag att SAAB säljer skit dom också i Sverige och i övriga världen just nu. "Då är dom inte precis roliga bilar" Fakta är ju att, nu vet jag inte modell men saabs senaste har ju blivit en riktigt pinsam affär och som brukar gömmas på bilsalonger/mässor B)

Bilar som inte syns på gatorna är rariteter :P fina ting!

Jo jag vet men de ökar ganska bra i Storbritannien också. Så jag är väl medveten om att Saab säljer ganska dåligt i Sverige i dagsläget.

Om du tycker att Saabs senaste modell är pinsam så vet jag inte vad en bra Saab är enligt dig. Saab 9-3 kombi är allt annat än pinsam. Men jag tror du menar 9-2X och 9-7X och dessa måste jag hålla med dig om. Det var synd om Saab när GM sade att nu ska vi ha en suv och en mindre bil och tog Subaru Impreza och Chevrolet Trailblazer och satte Saab emblem på. Detta är en skam och GM har lovat att inte göra om detta men det är ju så mycket annat de lovat också. Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...