Jump to content

Volvo V-sutti


sajko
 Share

Recommended Posts

Herregud, gör nåt om det står Göteborg Eller Stockholm.Shit...

Men du sajko, om jag fixar lite bättre bilder på en blåljusrampen, kan du inte fixa till den då? För den ser inte så bra ut nu, no offense men ja.

Bilen i hel het blev bra. Och om jag fixar några bra nummer till dig så kanske du kan sätta dit det? Ser kanske "verkligare" ut då. Givetvis får du bilder på detta isåfall.

Men ja, som sagt hör av dig om du ska ha nya bilder, farsan låter mig plåta hur mycket jag vill! >_<

Jag tror han menar att det skulle se bättre ut om det stod "Stockholm" och inte "Göteborg"

Iaf om GTA:sv ska utspela sig i Stockholm..

men jag har inget imott Göteborg, så för mig kvitar det..

de e klart att om du vill att de ska stå Göteborg så ska det ju det..

det är ju liksom du som gjort den :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, gör nåt om det står Göteborg Eller Stockholm.Shit...

Men du sajko, om jag fixar lite bättre bilder på en blåljusrampen, kan du inte fixa till den då? För den ser inte så bra ut nu, no offense men ja.

Bilen i hel het blev bra. Och om jag fixar några bra nummer till dig så kanske du kan sätta dit det? Ser kanske "verkligare" ut då. Givetvis får du bilder på detta isåfall.

Men ja, som sagt hör av dig om du ska ha nya bilder, farsan låter mig plåta hur mycket jag vill! >_<

Att ändra det tar typ 3 minuter... men sen kan d blir lite jobbigt om ja ska lägga upp en till på sidan. eller kan man "edit" det man har laddat upp?

anledningen till att den blev sån e inte utdragen textur utan att den har fått reflection på så den ser lite skum ut

Redigerad av sajko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.

Mm, men annars kan du lägga upp en "update". Det måste få godkännas, tag kontakt med Admins så löser det säkert sig.

Bifogar en fil med ett exempel hur det kan se ut med nummer också!

Om du tittar lite noga på ena bakluckan som är öppen så ser du att även där finns texten: Polis och radionummer. Den du släppte ser lite tom på bakluckan.

post-11-1114100442_thumb.jpg

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, gör nåt om det står Göteborg Eller Stockholm.Shit...

Men du sajko, om jag fixar lite bättre bilder på en blåljusrampen, kan du inte fixa till den då? För den ser inte så bra ut nu, no offense men ja.

Bilen i hel het blev bra. Och om jag fixar några bra nummer till dig så kanske du kan sätta dit det? Ser kanske "verkligare" ut då. Givetvis får du bilder på detta isåfall.

Men ja, som sagt hör av dig om du ska ha nya bilder, farsan låter mig plåta hur mycket jag vill! :)

Fan det ska ju stå umeå inte gbg eller stockholm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Ja har faktiskt lagt upp en cool mod ifall man vill ha alla sina moddade bilar sparade i ett stort garage så nivet det där stora garaget vid båthamnen på första ön? det finns en mod som man kan köpa det för typ 1000$ men javet ej om den kommer upp på sidan men isåfall så ja hittade den på jatror det va www.gtagarage.com men ja e int säker. ha d så länge! ps! snygg volvo :ph34r: ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har faktiskt lagt upp en cool mod ifall man vill ha alla sina moddade bilar sparade i ett stort garage så nivet det där stora garaget vid båthamnen på första ön? det finns en mod som man kan köpa det för typ 1000$ men javet ej om den kommer upp på sidan men isåfall så ja hittade den på jatror det va www.gtagarage.com men ja e int säker. ha d så länge! ps! snygg volvo :D ds.

Det var ju inte lite offtopic :wub:

Men finns bilen att ladda ner än?

ska lätt ha polisbilen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...