Jump to content
sajko

Volvo V-sutti

96 inlägg i denna tråd

Herregud, gör nåt om det står Göteborg Eller Stockholm.Shit...

Men du sajko, om jag fixar lite bättre bilder på en blåljusrampen, kan du inte fixa till den då? För den ser inte så bra ut nu, no offense men ja.

Bilen i hel het blev bra. Och om jag fixar några bra nummer till dig så kanske du kan sätta dit det? Ser kanske "verkligare" ut då. Givetvis får du bilder på detta isåfall.

Men ja, som sagt hör av dig om du ska ha nya bilder, farsan låter mig plåta hur mycket jag vill! >_<

Jag tror han menar att det skulle se bättre ut om det stod "Stockholm" och inte "Göteborg"

Iaf om GTA:sv ska utspela sig i Stockholm..

men jag har inget imott Göteborg, så för mig kvitar det..

de e klart att om du vill att de ska stå Göteborg så ska det ju det..

det är ju liksom du som gjort den :blink:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Men du sajko, om jag fixar lite bättre bilder på en blåljusrampen, kan du inte fixa till den då? För den ser inte så bra ut nu, no offense men ja.

Bilen i hel het blev bra. Och om jag fixar några bra nummer till dig så kanske du kan sätta dit det? Ser kanske "verkligare" ut då. Givetvis får du bilder på detta isåfall.

Men ja, som sagt hör av dig om du ska ha nya bilder, farsan låter mig plåta hur mycket jag vill! >_<

Att ändra det tar typ 3 minuter... men sen kan d blir lite jobbigt om ja ska lägga upp en till på sidan. eller kan man "edit" det man har laddat upp?

anledningen till att den blev sån e inte utdragen textur utan att den har fått reflection på så den ser lite skum ut

Redigerad av sajko

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Okej.

Mm, men annars kan du lägga upp en "update". Det måste få godkännas, tag kontakt med Admins så löser det säkert sig.

Bifogar en fil med ett exempel hur det kan se ut med nummer också!

Om du tittar lite noga på ena bakluckan som är öppen så ser du att även där finns texten: Polis och radionummer. Den du släppte ser lite tom på bakluckan.

post-11-1114100442_thumb.jpg

Redigerad av A.A

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Men ja, som sagt hör av dig om du ska ha nya bilder, farsan låter mig plåta hur mycket jag vill! :)

Fan det ska ju stå umeå inte gbg eller stockholm

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Fan det ska ju stå umeå inte gbg eller stockholm

Knip igen, pollen har sagt det tydligt

GTA>sweden ska utspela sig i Stockholm!

Darfor sager jag att jag anser att det bor komma en version dar det star Stockholm!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Knip igen, pollen har sagt det tydligt

GTA>sweden ska utspela sig i Stockholm!

Darfor sager jag att jag anser att det bor komma en version dar det star Stockholm!

Naj, för fan, inte Stockholm för i helvete göbbar!!

Gissa var jag bor...? :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Naj, för fan, inte Stockholm för i helvete göbbar!!

Gissa var jag bor...? :wacko:

Västra Frölunda - Göteborg :wacko:

Redigerad av Glockalnet

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Hur går det med polisbilen?? jag försökte ladda ner den men lämken funkar inte.. men kan ni kanske fixa den så att den funkar i San Andreas??

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Lite bilder

har den ingame så det kommer snart bilder på d med

va tycks om färgerna?

OJ! Fan va snygg! kan du skicka filerna till mig vill gärna testa! men kan du göra en textur för polisbil?? för de hade vart fett grymmt! Adda mig gärna på msn gangsterhamster@hotmail.com

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Kan ju ha den med bågen som vice cheta o sen göra den feta skåp bilen med swat i ^_^

Ja om man ersätter den med polisbilen gör den de! nårra planer på ambulans föressten?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

För det första.

Dubbelpost.

För det andra.

Inläggen du har valt att citera är skrivna den 26:e Mars och respektive den 6:e april.

Förvänta dig inte något bra svar!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Yep hoppas han gör en 142:a, har inte sett nån sån till GTA Ja har sett en 142:a till både gta 3 och vc fast en hemmagjord och den finns här nånstans på gtamods :ph34r:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Ja har faktiskt lagt upp en cool mod ifall man vill ha alla sina moddade bilar sparade i ett stort garage så nivet det där stora garaget vid båthamnen på första ön? det finns en mod som man kan köpa det för typ 1000$ men javet ej om den kommer upp på sidan men isåfall så ja hittade den på jatror det va www.gtagarage.com men ja e int säker. ha d så länge! ps! snygg volvo :ph34r: ds.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Ja har faktiskt lagt upp en cool mod ifall man vill ha alla sina moddade bilar sparade i ett stort garage så nivet det där stora garaget vid båthamnen på första ön? det finns en mod som man kan köpa det för typ 1000$ men javet ej om den kommer upp på sidan men isåfall så ja hittade den på jatror det va www.gtagarage.com men ja e int säker. ha d så länge! ps! snygg volvo :D ds.

Det var ju inte lite offtopic :wub:

Men finns bilen att ladda ner än?

ska lätt ha polisbilen :D

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in