Jump to content

Saker du kan göra för att få folk att skratta


Elander
 Share

Recommended Posts

Här kan ni skriva saker man kan göra för att få folk att skratta av.

jag kan ge ett exempel:

Om du tar ett egg och slår det på mitten som man gör för att få ut innehållet så häller man ut det och fyller med någon sörja typ dressing =) ;);)

Nu kan ni väl komma med något man kan göra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde en misslyckad bakåtvollt på idrotten - en person tyckte att det var jättekul, sa detta åt sina vänner som sedan också skrattade och pekade på mig. Då gick jag och puttade ner henne (ja, henne. Honor ska icke särbehandlas) från den bänken hon satt på. jag skratade skitmycket och tyckte att det var kul, men ingen annan gjorde det. Undra varför...

Jag kom på en sak man kan göra, om man är på maskerad eller nåt (Gud förbude) så kan man klä ut sej till finne. Måla ansiktet rött och fyll munnen med majonäs. Om någon vis människa då frågar vad det är som du föreställer så spruta bara ut innehållet du har i munnen på denne med hjälp av två rejäla slag på vardera kind och svara belåtet "finne"...

Eller, gör inte det. Det verkar tråkigt. Slå folk istället, det verkar mysigt. Helst bakifrån när dom ligger ner ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...