Jump to content

Värt att köpa


Tweak
 Share

Recommended Posts

Jag tycker personligen inte att The Getaway är bra...

...det är för enformigt...

...för lite att göra (förutom uppdragen)...

...få uppdrag...

...dock ganska utmanande uppdrag....

...jag blev **** sur när jag förlorade för 100:ade gången på ett visst och kontrollen höll på att flyga genom fönstret :angry: (d.v.s. att vissa updrag kan vara ***** irritrande jobbiga)

EDIT: Väldigt DÅLIG kontroll och Kamera...

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på att köpa The Getaway och jag undrar om det är köpvärt?

Om man jämför till exempel med Vice City,vilket är bäst och så?

Och vilken ålder är det ifrån? Tack på förhand.

The getaway ska du köpa det är skitkul.

Jag tycker att The Getaway är roligare än Vice City.

The Getaway är från 18 år

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet är bättre än både Vice City och San Andreas. Har förövrigt inte spelat något GTA spel på flera månader nu. Men spelar TGBL varje dag.

Saker som är bättre än GTA VC och SA:

Grafiken

Bilarna

Vapena

Mer Verkligt

Kontrollerna

Riktig stad

Bättre uppdrag

MM

Kan inte komma på några naktdelar just i skrivande stund. Men enligt mig så slår de GTA spelen med god marginal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Om du tycker om att bara göra uppdrag köp The Getaway. Tycker du om att göra uppdrag, och samtidigt ''göra vad du vill'' köp SA, San Andreas är nog 70 gånger bättre än The Getaway.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jämför man med GTA så tycker jag att GTA är bättre.

Tyckte inte The Getaway var lika bra, det enda man kunde göra för att ha kul var ju att göra uppdrag, och inte ens uppdragen var roliga jämt, vissa uppdrag var jättesvåra och jobbiga.

Iof har The Getaway bättre grafik och är verkligare, det väger ju upp betyget rätt så mycket, men jag tycker ändå att GTA är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du tycker om att bara göra uppdrag köp The Getaway. Tycker du om att göra uppdrag, och samtidigt ''göra vad du vill'' köp SA, San Andreas är nog 70 gånger bättre än The Getaway.

Har redan 100% på SA,ville liksom ha något nytt och så.

Tack för alla svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
The Getaway är från 18 år

Och då är det "bäst" va??

Jag tycker såhär om the getaway.

Snygg grafik och härlig story. Bil körningen är seriös men på *%#&# vänster sida som kan kosta många bilar och "mission failed" ibörjan. I the getaway sprängs inte bilarna när du skjuter på dom utan börjar brinna och brinner ner till grunden. Sen är det lite mysko att man kan sen hoppa in igen i det utbränad bilvraket och starta motorn och köra på fälgarna (dock väldigt sakta).

Utanför bilen blir spelet mycket dåligt. Efter som spelet är realistiskt så tål du inte alltför många kulor innan du dör så är du inte snabb och drar din pistol (och skjuter fienden före dom) så kan du hälsa hem. Du tål inte heller en påkörning av en bil (kolla höger och vänster innan du går över gatan). Sen är gubben seg som tusan i sikta momenten och rörese schemat är uselt. Och kamerna gör ingen heller glad.

Men har ni varvat GTA spelen och vill testa något nytt testa då getaway och uppföljaren black monday.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och då är det "bäst" va??

Jag tycker såhär om the getaway.

Snygg grafik och härlig story. Bil körningen är seriös men på *%#&# vänster sida som kan kosta många bilar och "mission failed" ibörjan. I the getaway sprängs inte bilarna när du skjuter på dom utan börjar brinna och brinner ner till grunden. Sen är det lite mysko att man kan sen hoppa in igen i det utbränad bilvraket och starta motorn och köra på fälgarna (dock väldigt sakta).

Utanför bilen blir spelet mycket dåligt. Efter som spelet är realistiskt så tål du inte alltför många kulor innan du dör så är du inte snabb och drar din pistol (och skjuter fienden före dom) så kan du hälsa hem. Du tål inte heller en påkörning av en bil (kolla höger och vänster innan du går över gatan). Sen är gubben seg som tusan i sikta momenten och rörese schemat är uselt. Och kamerna gör ingen heller glad.

Men har ni varvat GTA spelen och vill testa något nytt testa då getaway och uppföljaren black monday.

Du skriver att man inte tål många kulor. Min gubbe tål en hel del (eller min gubbar). Inga problem där eller. Sedan klagar du på vilken sida man kör. Titta på vilken sida andra kör så blir det lättare kan jag lova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Nu när denna tråd är uppe igen...

så har jag spelat(eller gjorde jag det innan tråden gjordes...) black monday och det var helt klart värt ett köp. Även om jag inte gillade tråden(haha eller storyn). Men härliga uppdrag. Och motorcykeln är svår att styra. Annars asroligt spel.

Men free ride läget är inget att hänga i julgranen, men jag har aldrig gillat free ride. Möjligtvis det i GTA-spelen vilket är intregerat.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

The Getaway är det sämsta spel jag spelat. Man kan inte styra kameran, gubben ser ut som om han skitit på sig när han går, man kan inte hoppa, ingen frihet, tar för lång tid att fylla på liv, as svåra uppdrag, oförstårbar cockney, dålig story, krockar man en gång så går bilen inte att styra. Det enda fina är grafiken. Men bara det. Man kan vill ju inte ha ett spel för att grafiken är fin.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Getaway är det sämsta spel jag spelat. Man kan inte styra kameran, gubben ser ut som om han skitit på sig när han går, man kan inte hoppa, ingen frihet, tar för lång tid att fylla på liv, as svåra uppdrag, oförstårbar cockney, dålig story, krockar man en gång så går bilen inte att styra. Det enda fina är grafiken. Men bara det. Man kan vill ju inte ha ett spel för att grafiken är fin.

Jaah! Ett år gammal tråd! Wiiie! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...