Jump to content
Fr3drik

Mna bilar guppar och hackar fram ?

11 inlägg i denna tråd

Tjenare.. alla min bilar lixom guppar fram sen kommer det ingen ljud i början mer när ja har kommit upp i en viss hastighet så går det fint.. men med vissa bilar så hoppar bilarna som f*an.. snälla HJÄLP ! tack...

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag har inte haft problemet o vet inte om det är detta som e felet men kan det vara så att det har o göra med handlingen eller collision filen ?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag har inte haft problemet o vet inte om det är detta som e felet men kan det vara så att det har o göra med handlingen eller collision filen ?

Antagligen inte eftersom det inte hjälper med att installera om spelet. :ermm:

Deras datorer kanske inte uppfyller systemkraven...? :rolleyes:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

JAg har också haft det problemet, konstigt nog bara ibland, och beroende på vilken användare som är inloggad....har ingen aning om vad felet är, men ibland hjälper det att sätta igång chassifläkten....Och Eriy, tror inte datornsprestanda har så mycket med det att göra, iom att bilen guppar ibland på min 2,8GHz:are, men aldrig på min PII:a....

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag tror att det är nått instalations program som har lagt till nån fil som inte "stöds" av uninstallern så att den därför blir kvar när man insar om, det är knappast datorprestande me tanke på att de e så på min 3,2Ghz men inte på min gammla 1Ghz :teehee:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Nehe? Men beroende på vilken användare man är inloggad på som axel sa så kan det vara nåt i installationen som inte godkänner att det används på alla användare. Det kan också vara nåt med att datorn kör många program i bakrunden... Jag vet inte.

Har inte det problemet så....

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in