Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Jag längtar till nästa vecka avsnitt 16...

Längtar mer efter avsnitt 18, vilket är det första avsnittet centrerat runt Hurley. Det ska bli intressant att se varför dom har väntat så länge med att avslöja hans hemligheter.

Tacka vet jag att det görs några bra serier... Men liksom fånigt och klyschigt (?) det som hände och varför han gjorde det.

Något som var klyschigt var väl Claires hollywoodamnesia

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Längtar mer efter avsnitt 18, vilket är det första avsnittet centrerat runt Hurley. Det ska bli intressant att se varför dom har väntat så länge med att avslöja hans hemligheter.

Ja... Det är lite synd.. Jag gillar andra (tror jag det är) avsnittet. När Jack ska operera han U.S Marhsall snubben... Och han svimmar (w00t) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tittade på avsnitt 2 ikväll på tv. Det har gått tidigare vill jag minnas, då jag sett introt innan. Måste säga att man fastnar, och nu ska jag se klart serien. Hur många avsnitt är det egentligen?

Jag skulle bli väldigt förvånad om du har sett den förut... Eller du kanske har ****** hem avsnitt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle bli väldigt förvånad om du har sett den förut... Eller du kanske har ****** hem avsnitt...

Avsnitt 2 gick i Onsdags. Det var repris av dom två första avsnitten igår.

Men hur kan du ha sett till och med avsnitt 18?

Har jag sagt att jag sett tom avsnitt 18 har jag antagligen skrivit fel. Avsnitt 18 har inte sänts ännu (Varken i Sverige eller USA). Däremot har jag sett tom avsnitt 15.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så har man sett avsnitt 16 också. Härligt avsnitt, men det är väl vad man har att vänta av mannen som skrev några av dom bästa avsnitten i säsong 7 av Buffy och säsong 5 av Angel, Drew Goddard. Gillade inte Sawyer så mycket förrut. Gillar honom inte direkt nu heller iof. Men hans bakgrund har i det här avsnittet blivit mycket, mycket intressantare.

Nu är två Buffy/Angel veteraner över på Lost, David Fury och Drew Goddard. Yay I say!

Nästa vecka verkar inte lika intressant, ett Jin centrerat avsnitt. Gillar inte Jin.

Edit: Märkte just att en av Buffy's flitigaste regissörer, David Grossman har regisserat Lost avsnitt.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäääävlar vad bra detta avsnittet som gick på fyran var! (Avsnitt nr. 4)

Spoiler

Undrar vem fan gubben i kostym var? Jag fick kalla kårar när hon tanten sa "Min man är inte död" och sen såg man en man i kostym på berget. Så jäääävla bra serie detta, måste ha den!

Det är skit bra fan! Jag vill också veta vem snubben i kostymen är... Det kanske bara är hullicationer...

Men Locke stod ju precis framför "monstret"... Vill veta vad det är...

Vit färg=Spoiler

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...