Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Det vore super!!  -_- Och akta dig för att lira horde, dÃ¥ kommer jag krossa dig!  ;)  :D

Äre en pvp server? Jag tror jag ska lira på normal men jag kan ju göra chars på båda. Men jag gillar ju horde :( hehe

Hehe min morsa säger att jag bara får lira world of warcraft på vintern. Så i sommar kommer jag inte få spela :D:D bara för att man måste betala månads-avgift. Hon tror typ att jag kommer sitta vid datorn för mycket bara för att få valuta för pengarna :)

Redigerad av HardPaty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äre en pvp server? Jag tror jag ska lira på normal men jag kan ju göra chars på båda. Men jag gillar ju horde :( hehe

Hehe min morsa säger att jag bara får lira world of warcraft på vintern. Så i sommar kommer jag inte få spela :D:D bara för att man måste betala månads-avgift. Hon tror typ att jag kommer sitta vid datorn för mycket bara för att få valuta för pengarna :)

Hehe, mammor :D Nämen jag råder dig att lira på en PvP server..Mycket, MYCKET roligare -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har du en förklaring  ;)

http://www.worldofwar.se/information.php?id=90&meny=2

Danke. :P

Edit: Laggar det inte nu när alla gör en ny char på samma dag? Hoppas det inte laggar imorrn när jag börjar lira.

Edit2: Fattar inte skillnaden mellan Rp server och normal. :shifty: e lite trög idag :rolleyes:

Redigerad av HardPaty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Danke. :P

Edit: Laggar det inte nu när alla gör en ny char på samma dag? Hoppas det inte laggar imorrn när jag börjar lira.

Edit2: Fattar inte skillnaden mellan Rp server och normal. :P e lite trög idag :rolleyes:

Joo, jag tror att det kommer lagga en del i början... ;) Och en RP server innebär att du verkligen sätter dig in i rollspelet. Alltså du får bara prata om sådant som händer i spelet, ingenting annat tex vilka som vann hockey vm osv. Det finns många stränga regler för den servern, rekommenderar dig inte att spela på en sån... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo, jag tror att det kommer lagga en del i början... :shifty: Och en RP server innebär att du verkligen sätter dig in i rollspelet. Alltså du får bara prata om sådant som händer i spelet, ingenting annat tex vilka som vann hockey vm osv. Det finns många stränga regler för den servern, rekommenderar dig inte att spela på en sån... :rolleyes:

Låter ju skit-trist... Aja jag ska nog göra chars på normal och pvp servrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu lyckades jag äntligen skapa ett konto från den där hemsidan.

Jag har skapat en gubbe på den där spine grejjen, han hetter "Tu".

Ändring: Människa var tråkigt, jag tänker spela på en troll shaman som hetter "Maga" istället.

Ändring2: Tänker spela på "Bladefist" grejen istället, hetter Jabato.

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu lyckades jag äntligen skapa ett konto från den där hemsidan.

Jag har skapat en gubbe på den där spine grejjen, han hetter "Tu".

Ändring: Människa var tråkigt, jag tänker spela på en troll shaman som hetter "Maga" istället.

Haha super...Då kommer min Human - Priest göra mos av dig :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...