Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Sådär ja dingade 100 igår eftermiddag proving ground silver klar. Legendary questet startat nu ska man bara fixa 615ilvl gear sen MC. Queuear man via raid findern eller måste man leta Grupp?

Om du inte "upptäckt" det än eller vad jag ska kalla det, så quear man upp via Raid finder.

Håller på att levla min andra champ ifrån 90 till 100 nu, och jävlar vilken skillnad det är att questa nu gentemot första dagen. Myyycket smidigare & roligare att questa nu utan att det är såna massor & utan att det laggar så mycket, i like! Tycker dock dailies är lite "tråkiga" nu i början iaf, Apexis questen känns lite väl dryga atm tycker jag, men blir säkert lite bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte "upptäckt" det än eller vad jag ska kalla det, så quear man upp via Raid finder.

Håller på att levla min andra champ ifrån 90 till 100 nu, och jävlar vilken skillnad det är att questa nu gentemot första dagen. Myyycket smidigare & roligare att questa nu utan att det är såna massor & utan att det laggar så mycket, i like! Tycker dock dailies är lite "tråkiga" nu i början iaf, Apexis questen känns lite väl dryga atm tycker jag, men blir säkert lite bättre.

Skoja inte, levlade upp min Rogue till 100 och det var betydligt mer avslappnande än rushen upp till 100 på min Mage. Ingen ilska över köer, disconnects osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skoja inte, levlade upp min Rogue till 100 och det var betydligt mer avslappnande än rushen upp till 100 på min Mage. Ingen ilska över köer, disconnects osv.

Haha, ja verkligen. Myyycket smidigare att göra quest också utan att behöva "bråka" om saker också, sjukt fina zoner också som man kan mera stanna upp & kolla på tycker jag med.

Helvete gjort kanske 8 instancer idag lyckats få upp min ilvl till 608 från 604. O kanske fått 3-4 drops och en av dem dropsen var att jag redan hade den delen... Känns som jag aldrig kommer få göra MC

Jo, fast så är ju ju tyvärr i dungeons i WoD tyvärr, jag tror jag har gjort ~70 HC dungeons efter ett ilvl 630 wep och jag har ännu inte fått det, bara fortsätta spamma.. Tycker iaf det är bra att dem har gjort så alla får garanterad loot på sista bossen dock så tycker jag att sista bossen i alla instancer nästan enbart har skit-loot tyvärr.

MC kommer ju finnas till Januari så du behöver ju inte stressa alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni gjort någon Highmaul boss ännu? Jag har gjort två stycken (Kar'gath & The butcher) och jag måste säga att Kar'gath tyckte vi va lite enkel (Vi wipadea en gång) medans vi fick ungefär 4 wipe's på The butcher, krävdes att vi bytte till 3 healers istället för två att klara av den, men riktigt roliga bossar i vilket fall som helst! Ska bli roligt att fortsätta i Highmaul. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har just nu 4st 100's (1 Hunter H, 1 feral druid H, 1 warlock H & en feral druid A) och jag satsar på att ha min Hunter & min horde Feral druid som mains & "mest" spelade gubbar. Vad har ni för gubbar ni mainar & vilken spec kör ni? Har inte PvPat så mycket ännu (Väntar på en polare ska bli 100) så spelar mest PvE med min guild just nu & vi har 1/7 HC & 6/7 bossar på Normal - hur går det för er? :)

Har än så länge fått 2st BoE Epics när jag levlat som jag har sålt för cirka 100K totalt - så det är jag nöjd över.. Har ni fått något kul? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har just nu 4st 100's (1 Hunter H, 1 feral druid H, 1 warlock H & en feral druid A) och jag satsar på att ha min Hunter & min horde Feral druid som mains & "mest" spelade gubbar. Vad har ni för gubbar ni mainar & vilken spec kör ni? Har inte PvPat så mycket ännu (Väntar på en polare ska bli 100) så spelar mest PvE med min guild just nu & vi har 1/7 HC & 6/7 bossar på Normal - hur går det för er? :)

Har än så länge fått 2st BoE Epics när jag levlat som jag har sålt för cirka 100K totalt - så det är jag nöjd över.. Har ni fått något kul? :)

Har inte riktigt bestämt mig vad jag mainar än. Har dragit upp en Paladin till 100 för att testa tanka/heala. Verkar som att PvP blir alltmer trasigt för varje expansion, så det vägrar jag röra tills de fixat hybridhealing.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har inte riktigt bestämt mig vad jag mainar än. Har dragit upp en Paladin till 100 för att testa tanka/heala. Verkar som att PvP blir alltmer trasigt för varje expansion, så det vägrar jag röra tills de fixat hybridhealing.

Whatever, FOTM:ar och kör Combat Rogue. 12sec kidneys är inte att leka med vid en lockdown på healern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...