Jump to content

Kan nån hjälpa mig...


DaVVo
 Share

Recommended Posts

Jag förstår inte hur man gör med den...

Ska man starta spelet och sen trycka alt+tab eller ställer man bara in vad man ska ha för nåt och sen startar spelet...

Och så försöker den installera cse3 (ändra bil egenskaper)

när jag redan har det installerat... (söker efter installations filen till det :D

Hursomhelst så uppskattar jag all hjälp... Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också laddat ner pogrammet GTA3Admin-console. Fattar ingenting av det och att installationsguiden var på tyska gör ju inte saken bättre!

Det stog på sidan att pogrammet var testat i Windows 98, själv har jag windows milenium, kanske har något med saken att göra i mitt fall?

Skulle också va tacksam för mer info. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Först tar du fram pogramet gta3 admin console, sen startar du GTA3 över det pogrammet, och lodar ditt game, sen trycker du alt+tab och GTA3 lägger då ner sig i kanten och "console" är framme, sen ändrar du allt du vill och trycker sen alt+tab igen och GTA3 kommer fram.Då ska allt fungera som du ändrade.

Det fanns ju två versioner av gta3 admin console att ladda ner.

Full (Version 1.1):

Exe only (Version 1.1):

Jag laddade ner den andra och fick den att fungera. När jag försökte ladda ner den första kom det fram många varnings rutor som stog på det absolut lättaste språket att förstå TYSKA. Och det blev aldrig installerat.

Det där med cse3 (ändra bil egenskaper) vet jag inte vad du menar.

P.S och när jag installerade den andra versionen var det heller ingen lång guide på TYSKA att läsa heller.

Hoppas att du får det att fungera. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...