Jump to content

Gran Turismo 4


putte_tutte
 Share

Recommended Posts

Haaallå, ja ha vare gt fan sen ettan kom, ja fattar inte att de inte finns nån topic om detta spel tidigare, ä medlem på gtplanet.net också (världens största gt forum)

hade tänkt posta lite bilder å sånt eftersom de inte finns här redan :s haha, oj vart ska ja börja. ja spelet ska innehålla mer än 700 bilar och över 50 baner... I ett mod som heter photomode i spelet kan man ta kort på sin bil på olika photomode locations... grafiken bli lite bättre i photomode osv...

De här ä photomode bilder men de ä grafiken man kör med :)

post-23-1105911530_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 531
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

Tror GT 4 kan bli en höjdare. Ser också fram emot 240:n!

Har laddat upp rejält inför releasen. Har införskaffat mig en Logitech Driving Force Pro, en ratt alltså. Dessutom köpte jag det mest onödiga jag kan tänka mig! Kolla in www.playseats.nl, jag kunde inte få upp någon blid.

darkjak: håller med, kontrollerna i GT1 och GT2 var lite väl krängiga men i GT3 var det en enorm skillnad=mycket bättre känsla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske det bästa racingspelet, men inte bäst alla kategorier! Det kommer nästa Zelda vara, och tills dess finns Shenmue-spelen! Visste ni föresten att man ska kunna använda NOS i GT4?

När du blir äldre och klokare så kommer du tycka att det är bäst, och jag snackar fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du blir äldre och klokare så kommer du tycka att det är bäst, och jag snackar fakta.

Hmmm?

När jag blir äldre och klokare?

Hur gammal ärru?

Har du överhuvudtaget spelat Shenmue? Slår vad om att du inte ens vet vad det är!

Och sen undrar jag om du spelat Ocarina of time...

Tänk dig den spelkänslan, fast uppgraderad, samt hundra gånger så stort och väldetaljerat, så har du världens bästa spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm?

När jag blir äldre och klokare?

Hur gammal ärru?

Har du överhuvudtaget spelat Shenmue? Slår vad om att du inte ens vet vad det är!

Och sen undrar jag om du spelat Ocarina of time...

Tänk dig den spelkänslan, fast uppgraderad, samt hundra gånger så stort och väldetaljerat, så har du världens bästa spel!

Är det brädspel eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta tjafsa om vilket spel som är bäst. Folk tycker olika så är det.

Men sen kan varken GT4, Zelda, MGS3 eller Shenmue vara bästa spelet i samtliga kategorier, för jag tror inte t ex Zelda har speciellt mycket racing i sig och GT4 har inte mycket till FPS och i sig. Så sluta tjafsa.

Men om jag får säga vad JAG tycker så säger jag att iaf GT3 (enda av GT-spelen jag lirat) är jävulskt snyggt, ganska många roliga bilar, men fy fan vad tråkigt det är att köra. Arkad är betydligt skojigare än simulator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta tjafsa om vilket spel som är bäst. Folk tycker olika så är det.

Men sen kan varken GT4, Zelda, MGS3 eller Shenmue vara bästa spelet i samtliga kategorier, för jag tror inte t ex Zelda har speciellt mycket racing i sig och GT4 har inte mycket till FPS och i sig. Så sluta tjafsa.

Men om jag får säga vad JAG tycker så säger jag att iaf GT3 (enda av GT-spelen jag lirat) är jävulskt snyggt, ganska många roliga bilar, men fy fan vad tråkigt det är att köra. Arkad är betydligt skojigare än simulator.

Precis, man kan inte gämföra spel som har olika genre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...