Jump to content

Volvo-wannabe


axel
 Share

Recommended Posts

Jaja, sluta kvida nu..det är grundat på en 142:a iaf, o d e jag som byggt bilen från pappret till spelet....den är nu nästan färdig, har lite småfix kvar med nån dummy, o lite texturer....BTW, jag behöver en RATT! ngn som har en snygg en liggandes?

post-11-1106083766_thumb.jpg

Redigerad av axel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle även tillägga att fälgarna inte ser ut sådär, det är bara som det ser ut....håller på å fixa d nu, releease denna vecka om ni har tur....exclusive for Gtamods.com...hehe

NGN som vet var man skall lägga extra_dummyn i hieraki-browsern....jag ser både extraobjektet, dummyn o ngra andra dummysar...:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allting VAR fixat o klart, bilen färdig osv, förutom att ratten saknades. Så jag ritade in en ratt, som jag la ihop med chassis_hi och sedan konverterade jag den till .dff o la in i GTA.

Resultat: Bilen laddas ALDRIG.

måste blitt nått fel på gta eller ngt liknande, för även om jag lägger in den verisionen som fungerade så fungerar det ändå inte.....någon som vet eller tror sig veta vad som hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...