Jump to content

Har precis börjat spela


 Share

Recommended Posts

Tja!

Jag har precis börjat med san andreas, o ja undrar va som e viktigast o fixa med först? ska ja träna o äta o sånt så mkt som möjligt innan ja ger mig på för många uppdrag eller vadå? o var hittar man flickvännerna?

hitta ett ställe där man kunde va 2 spelare.. d e en snubbe som hänger efter en, vad går d ut på? va ska man göra? :S

tacksam för hjälp =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!

Jag har precis börjat med san andreas, o ja undrar va som e viktigast o fixa med först? ska ja träna o äta o sånt så mkt som möjligt innan ja ger mig på för många uppdrag eller vadå? o var hittar man flickvännerna?

hitta ett ställe där man kunde va 2 spelare.. d e en snubbe som hänger efter en, vad går d ut på? va ska man göra? :S

tacksam för hjälp =)

Ja det är ganska smart och börja med uppdragen !

Det dära 2 player ikonen är till för att spela 2 player och man får köra fritt runt och skjuta skallen av poliser och sånt shit!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som jag tycker är viktigast i början på spelet är att ha bra stamina. kan inte förklara på vilket sätt det är bra men jag hadde nytta av att ha bra stamina.

muskler kan man fixa senare. jag fixade muskler när jag va i SF.

orkar inte skriva hur man får stamina snabbt, men om ngn är intreserad hur man gör så kan jag skriva hur man gör (annars så slösar jag bara min tid på att skriva hur man gör).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill veta om staminan!

När du är i gymmet då går du och sätter dig på motionscykeln, då kommer den där rutan upp där man ska välja en siffra mellan 1-10 då ska du välja 10 (men om CJ inte orkar cykla på 10:an så får du sänka till den siffran som han orkar). när du e på cykeln så trampar du som bara den. när du har trampat klart så går du till närmaste safehouse och sparar. för varje gång du sparar så skjuts klockan fram med 6 eller 7 tim. (kommer inte ihåg). då sparar du tills klockan har passerat 00:00 sen går du till gymmet igen. om du vill ha fullt i stamina så ska du göra så 6-8 ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du är i gymmet då går du och sätter dig på motionscykeln, då kommer den där rutan upp där man ska välja en siffra mellan 1-10 då ska du välja 10 (men om CJ inte orkar cykla på 10:an så får du sänka till den siffran som han orkar). när du e på cykeln så trampar du som bara den. när du har trampat klart så går du till närmaste safehouse och sparar. för varje gång du sparar så skjuts klockan fram med 6 eller 7 tim. (kommer inte ihåg). då sparar du tills klockan har passerat 00:00 sen går du till gymmet igen. om du vill ha fullt i stamina så ska du göra så 6-8 ggr.

Ehhh...hm... en alladin ask på 1½ minut...

värt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehhh...hm... en alladin ask på 1½ minut...

värt!

Jag och min syrra slog vad om att jag inte skulle kunna äta en en alladin ask på 1½ minut. hon köper en alladin asken och om jag lyckas så får jag 100 kr men om jag misslyckas så får hon 100 kr. jag är ett godismonster så det blir nog ganska enkelt.

kan PM:a hur det gick med tävlingen om du vill ;) .

( :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min syrra slog vad om att jag inte skulle kunna äta en en alladin ask på 1½ minut. hon köper en alladin asken och om jag lyckas så får jag 100 kr men om jag misslyckas så får hon 100 kr. jag är ett godismonster så det blir nog ganska enkelt.

kan PM:a hur det gick med tävlingen om du vill ;) .

( :P )

Måste du äta dom där äckliga spritbitarna också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!

Jag har precis börjat med san andreas, o ja undrar va som e viktigast o fixa med först? ska ja träna o äta o sånt så mkt som möjligt innan ja ger mig på för många uppdrag eller vadå? o var hittar man flickvännerna?

hitta ett ställe där man kunde va 2 spelare.. d e en snubbe som hänger efter en, vad går d ut på? va ska man göra? :S

tacksam för hjälp =)

Man behöver typ aldrig äta för man äter typ varje gång man sparar

jag har iaf aldrig ätit nån gång under spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!

Jag har precis börjat med san andreas, o ja undrar va som e viktigast o fixa med först? ska ja träna o äta o sånt så mkt som möjligt innan ja ger mig på för många uppdrag eller vadå? o var hittar man flickvännerna?

hitta ett ställe där man kunde va 2 spelare.. d e en snubbe som hänger efter en, vad går d ut på? va ska man göra? :S

tacksam för hjälp =)

Några bra saker att göra att göra:

Branbilsuppdrag: förlorar inge liv av eld

Ambulansuppdrag: fullt med liv (komplett livmätare)

Polisuppdrag: armor ökar med 50% (150 armor)

du trycker på R3 när du är i en av fordona, som du kanske visste. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min syrra slog vad om att jag inte skulle kunna äta en en alladin ask på 1½ minut. hon köper en alladin asken och om jag lyckas så får jag 100 kr men om jag misslyckas så får hon 100 kr. jag är ett godismonster så det blir nog ganska enkelt.

kan PM:a hur det gick med tävlingen om du vill ;) .

( ;) )

Ja fan gör det.. jag vill veta hur det gick :)

edit: om du proppar in en sån där spritskit och någonting med nöt så smakar det inte så illa. ganska gott då faktist

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...