Jump to content

Ladda ner GTA2 gratis och lagligt!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo för att nu när GTA2 är gratis kommer fler spela multiplayer till glädje för alla mp-fantaster men om spelen inte är kompatibla kan vi som köpt GTA2 inte spela mot dom som laddat ner det.

Mjo, det vore synd.. men jag tror inte R* har pillat i spelet och förstört multiplayet :teehee:

Hur menar du då exakt?

Att vi ska spela gta2 mot varandra.. som i fotboll eller vadsomhelst.. t,ex:

[Arvid] ------ Ni spelar mot varandra och den som vinner möter

[xstreem] ---den som vinner av mig och Frenzy t,ex.

[gtahunter]

[Frenzy]

Vi säger att jag och Arvid vinner, då spelar vi en gång.. den som vinner av oss vinner allt.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar ju omöjligt att få ner spelet.

Men en del har fått ner spelet så det kan ju inte vara helt stop...

Undrar dock hur pass "optimerad" denna version är...

Enligt S3KTOR på GTAForums har knappt något förändrats i gratisversionen, inte ens DMA-loggan ska ha byts ut. Versionen är 9.6 och går inte att uppdatera till 10.3. Så gratisversionen (9.6) är kompatibel med köpversionen (9.6) men uppdaterar man köpversionen till 10.3 funkar det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men en del har fått ner spelet så det kan ju inte vara helt stop...

Har för mig att det var likadant när dom släppte första.

Enligt S3KTOR på GTAForums har knappt något förändrats i gratisversionen, inte ens DMA-loggan ska ha byts ut.

Får dom mixtra med den? Förvissor har dom bytt namn nu, men får dom byta namn retroaktivt? Eller vad man nu ska säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar dock hur pass "optimerad" denna version är...

Enligt S3KTOR på GTAForums har knappt något förändrats i gratisversionen, inte ens DMA-loggan ska ha byts ut. Versionen är 9.6 och går inte att uppdatera till 10.3. Så gratisversionen (9.6) är kompatibel med köpversionen (9.6) men uppdaterar man köpversionen till 10.3 funkar det inte.

hmm, va dåligt att det inte är senaste versionen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10.3 innehåller inget revolutionerande.

Om jag inte minns fel så gör 10.3-patchen bara så att GTA2 funkar på Win 2000/XP, tar bort CD-kollen samt optimerar spelet minimalt.

Alla dessa tre saker verkar finnas i gratiskopian av GTA2.

@Funnylin: Dom har ju redan tagit bort DMA-loggan i GTA och GTA3 så det kan inte vara något problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är inte det riktiga spelet. De riktiga spelet är 300+ mb. Antar att radiokanalerna och lite annat smått och gott är bortplockat från dessa filer? Tror varken folket bakom dessa filer har Rockstars tillåtelse att hosta filerna eller att modifiera dom. Rekommenderar er att vänta någon vecka till för att få hela spelet istället för detta nerbantade skräpet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...