Jump to content

Ladda ner GTA2 gratis och lagligt!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

kan inte hultan lägga upp GTA2 på GTAsajten, så slipper vi ladda ner den från rockstar ;P .

PLEASE NOTE that while this game may be downloaded for free by all who register by filling out the form on this page, it is NOT freeware and may not be mirrored or duplicated by any third parties without express written consent from Rockstar Games.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tummen upp för Rockstar Games! Jag har redan 4 ex av GTA2 så jag kommer nog inte ladda ner det men nån som har fått hem det kan väl säga om det fortfarande går att flyga med molotovs/granater eller om de fixat det?

Hoppas att den här versionen är kompatibel med den gamla i multiplayer för annars vore det lite oschysst mot de som har ett köpt GTA2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att den här versionen är kompatibel med den gamla i multiplayer för annars vore det lite oschysst mot de som har ett köpt GTA2.

Varför då..? :(

Aja, nu du Arvid, nu slipper du säga till mig "jag kanske har frågat, men har du gta2?" något mer -_-

om jag får ner skiten nångång alltså.

Jag får också

"Unfortunately, we are experiencing a high volume of downloads now and your information has not be collected." ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...