Jump to content

Fläkten i datorn


Arvid
 Share

Recommended Posts

Sedan igår har min datorfläkt börjat låta som en elvisp efter en stunds datoranvändande. Det har bara hänt en gång förut men det var ett bra tag sedan och då räckte det med att starta om datorn och sen var felet borta. Jag fattar inte vad som kan vara orsaken till problemet. Nån som har några tips om vad jag kan göra? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan igår har min datorfläkt börjat låta som en elvisp efter en stunds datoranvändande. Det har bara hänt en gång förut men det var ett bra tag sedan och då räckte det med att starta om datorn och sen var felet borta. Jag fattar inte vad som kan vara orsaken till problemet. Nån som har några tips om vad jag kan göra? :angry:

Kolla så att det inte ligger en sladd mot själva "Fläkt bladen" för då kan det låta och om man inte fixar det så kan fläkten stanna och datorn överhetta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aj aj aj aj döö... stackars han... Och stackars Arvid som kanske står på kön...

Nix, fläkten har inte stannat men när jag suttit framför datorn en stund börjar den låta högt och bullrigt. :D

f*n att det skulle bli problem med datorn nu när jag snart ska uppgradera den! :(;):wub:

:angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...