Jump to content

GTA:Europe


Frostic
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror iallafall inte att något av gtaspelen kommer utspela sig i någon av Sveriges städer, vad skulle det vara som vore så speciellt med Sverige att R* skulle vilja ha det med i ett av sina spel. Det skulle heller inte vara speciellt realistiskt att alla pratar engelska i en svensk stad.

Att nästa gta skulle utspela sig i London hoppas jag verkligen inte. Hade det iof inte varit vänstertrafik så hade det väl gått, men jag klarar inte av det i ett spel till, The getaway räcker gott och väl till det. Det jag skulle kunna tänka mig som nästa gta är Gta Tokyo, men det är jag nästan lite negativ till också, iallafall jag skulle inte vilja springa runt som en liten japan, staden därimot har jag inget imot, men just det där att vara en japan. Iof var jag väldigt skeptisk till att vara neger (om man får kalla det så) innan SA kom ut, men det blev ju hur bra som helst iallafall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror iallafall det kommer utspela sig 1969, med tanke på hur många gånger den siffran är med i SA. De brukar ju lämna en massa ledtrådar om nästa spel. T ex så hintade de i GTA 3 om Miami och i Vice City om bla Los Angeles.

Tror det hade blivit skit coolt med en massa 60 tals musik. Kanske ute på den engelska lantbygden i en massa småbyar? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror iallafall det kommer utspela sig 1969, med tanke på hur många gånger den siffran är med i SA. De brukar ju lämna en massa ledtrådar om nästa spel. T ex så hintade de i GTA 3 om Miami och i Vice City om bla Los Angeles.

Mjoo, mycket möjligt vett du... Dock så kanske blir det London 1969, för att GTA: London utspelar sig år 1969 eller??? :shifty:B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har ju köpt rättigheterna till en massa olika namn. De senaste var GTA: Tokyo och GTA: Sin City. Las Vegas brukar kallas Sin City men det har de ju redan haft med.

Jag tror att GTA: Tokyo har en väldigt stor chans att bli nästa GTA.

MatteTatte: Jo, chansen finns ju. Men det hade varit roligare om det var ett annat Engelskt ställe. Tänk att köra i full fart genom Engelska landsbyggden medan man lyssnar på Beatles, går på lantorts pubbar, kör in till en större stad och gör den osäker. Om man kollar på ett avsnitt av Tillbaka till Aidensfeild så ser man vad 60-tals musik och landsbyggd kan göra.

Ända problemet är att på den tiden fick polier inte bära vapen.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade varit skitkul om man hade spelat The Truth som ung hippie, åka runt och lyssna på The Doors. GTA-konceptet är kanske iofs inte helt förenligt med hippieidealen :P

Annars tycker jag att man skulle kunna välja mellan att vara Catalina och Claude. spelet skulle börja direkt efter att de har lämnat San Andreas, och det skulle gå ut på att skapa en biltjuveri- och bankrånarindustri.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...