Jump to content

Tips


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu ska jag göra det här klart en gång för alla..

Om du drar i dig 3-4 patroner på en timme så är det lugnt, helt fucking lugnt. Men om du börjar dra i i dig 8-10 på några minuter ett bra tag så är det farligt, för då kan hjärnan få för lite syre. Det enda som är negativt med lustgas är att ditt kära B-vitamin försvinner lite.

+ när du är hos tandläkare eller doktorn så får du väldigt mycket lustgas, för att "ruset, bedöningen" ska sitta i länge. För en enda patron räcker i 30-40 sec. Alltså är det helt ofarligt att ta lustgas, men om du tar butangas, som fräter fett, då är det väldigt farligt. För hjärnan består av fett, så butangasen sätter sig på hjärnan. Och butangas blir du beroende av, inte lustgas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gärna vilja ha ett expertutlåtande innan jag vågar prova. Men ni kan fan inte jämföra det med att sniffa butangas. Det innehåller liksom kol och väte och lustgas kväve och syre.

Men tänks såhär. Det används av doktorer, tandläkare och i gräddsiffoner. Hur fan kan det vara farligt då egentligen.

Det är farligt om du får i dig för mycket i en längre tid, så att hjärnan får för lite syre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste nog ta Herr Borgares parti här... Att rekommendera droger på ett spel-forum är inte rätt. Så länge det finns en påtaglig risk att utföra något så ska det inte tipsas om det. "Dra in en massa gas, men inte för mycket för snabbt, för då fryser era halsar och ni kan få Cerebral Pares!"

Killen borde få en varning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste nog ta Herr Borgares parti här... Att rekommendera droger på ett spel-forum är inte rätt. Så länge det finns en påtaglig risk att utföra något så ska det inte tipsas om det. "Dra in en massa gas, men inte för mycket för snabbt, för då fryser era halsar och ni kan få Cerebral Pares!"

Killen borde få en varning...

Eftersom lustgas inte är ett piss olagligt eller farligt så gör det väl inget? Eller fattar jag det hela fel.

Om du tipsar om kaffe, som du dör av om du dricker 100 koppar på 4 timmar av. Då får du i dig 10 mg koffein och dör. Det är ju helt lagligt och ofarligt. Tills du dricker mycket. Samma sak med Lustgas, ofarligt tills du får för mycket på kort tid.

Och du blir nog inte CP genom att dra in gasen direkt från patronen, du dör snarare. Och varför skriva Cerebral Pares, är det för att visa dig duktig eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste nog ta Herr Borgares parti här... Att rekommendera droger på ett spel-forum är inte rätt. Så länge det finns en påtaglig risk att utföra något så ska det inte tipsas om det. "Dra in en massa gas, men inte för mycket för snabbt, för då fryser era halsar och ni kan få Cerebral Pares!"

Killen borde få en varning...

Cerebral Pares är en annan betäckning hjärnskada, man blir inet cp av att halsen fryser sönder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste nog ta Herr Borgares parti här... Att rekommendera droger på ett spel-forum är inte rätt. Så länge det finns en påtaglig risk att utföra något så ska det inte tipsas om det. "Dra in en massa gas, men inte för mycket för snabbt, för då fryser era halsar och ni kan få Cerebral Pares!"

Killen borde få en varning...

Droger? Det är ingen drog ffs! Det används av läkare i hela landet!

Det är nästan som att säga att helium är en drog! Den är också farlig om man använder den för mycket, men inte kissar folk på sig för det. Detta är en kul grej att göra, men man ska inte ta lustgasen direkt från patronen bara, thats it. Det finns många risker med de flesta saker, ska du krypa in i ett hörn, kissa på dig o ropa på mamma för det eller? ;)

"Så jänge det finnsj en påtagjig wisk"... Ja men förfan! Då är det mycket man inte kan tipsa om :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idioter och pundhuvuden...

- Jag säger inte "Cerebral Pares" för att visa mig duktig utan för att folk ska förstå. Jag använder ytterst sällan förkortningar. När du anklagar mig för att "spela smart" när jag använder ett specifikt ord så visar du bara dig själv dum i huvudet.

- Jag sa "för då fryser era halsar och ni kan få Cerebral Pares". Era halsar förfryser OCH ni kan få Cerebral Pares. Det är 2 (två) skilda biverkningar av denna lustgas. Försök iallafall att förstå innan ni klagar över det jag skriver.

- Att sniffa någon form av gas är alltid farligt på något sätt.

Jag ska inte hålla er små fattiga, pundiga ungjävlar från att boffa bort era hjärnor. Det blir nog roligt ska ni se. Följ Karatemorfars detaljerade beskrivning för hur man har roligt och kör så det ryker. Jag sitter och skrattar åt er, era underutvecklade yngel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Att sniffa någon form av gas är alltid farligt på något sätt.

Jag ska inte hålla er små fattiga, pundiga ungjävlar från att boffa bort era hjärnor. Det blir nog roligt ska ni se. Följ Karatemorfars detaljerade beskrivning för hur man har roligt och kör så det ryker. Jag sitter och skrattar åt er, era underutvecklade yngel...

ALLT är farligt på något sätt. Fläkten på din dator kan komma fel och förvandlas till en plastig kaststjärna som åker in i din hals så du får Ceberal Pares :>

Nej men seriöst det är klart att det är farligt med stora intag, men det finns det mycket som är. Det blir ingen drog för det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Moraliskt dilemma.*

Å ena sidan, allt är farligt.

Å andra sidan, är det rätt att uppmana folk att inhalera gaser?

Å ena sidan, det är fullt lagligt.

Å andra sidan, man kan dö.

Måste faktiskt hålla med om att det är fel att uppmana till det här på ett forum där medelåldern är yngre tonåren. Så jag tar och låser den här, kasta inte grejer på mig bara.

*Låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...