Jump to content

Tips


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Berätta skillnaden då, båda är lagliga och lika farliga, det är som om man bouffar huligan tutor.

Tändargas innehåller ämnen som är direkt skadliga medans lustgas bara består av syre och kväve (ca 75% av luften vi andas är kväve). Enda risken är som nån skrev att man andas in det direkt från patronen eftersom gasen är för kall då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag knappast, ska maila karolinska sjukhuset/liknande och kolla upp det.

Du menar att man trycker upp ofarlig luft i hjärnan? Det tror jag inte annars skulle man inte kunna bli hög.

Mr Luffar unge

"låt folk knarka som dom vill" Du låter ju inte ens folk utrycka sina åsikter. Rekommendera är en synonym till tipsa din idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när börjar man inte skratta av hasch?

Sen när började man skratta av hasch?

Carolus XII rex suenica: Butangas är C4H10 medans lustgas är N20, alltså består det av olika saker. Varför dör man av cyanid men inte av bananer? Visst lustgas kan vara skadligt för benmärgen men de riskerna börjar inte förrens efter en timma. Du tror väl inte de ger patienter dödliga substanser på sjukhusen eller?

Men maila på du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när började man skratta av hasch?

Carolus XII rex suenica: Butangas är C4H10 medans lustgas är N20, alltså består det av olika saker. Varför dör man av cyanid men inte av bananer? Visst lustgas kan vara skadligt för benmärgen men de riskerna börjar inte förrens efter en timma. Du tror väl inte de ger patienter dödliga substanser på sjukhusen eller?

Men maila på du.

Ord på det. Visst fan är det väl inte nyttigt att hålla på såhär, men ett par gånger skadar verkligen inte. Isf är tandläkarna kriminella :D

Btw: är jag den enda som aldrig fått lustgas hos tandläkarn? Jag har lagat och dragigt massa gånger men aldrig fått :ermm::unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag inhalerar ganska mycket lim. Jag är pingisspelare och kanske inhalerar lim i 2 timmar i veckan (tränar 4ggr i veckan, tar en halvtimme att limma kanske, sen sitter man och snackar med polarna i limrummet). man gör det för att svampen på gummit sväller och gummit får mer skruv och fart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag inhalerar ganska mycket lim. Jag är pingisspelare och kanske inhalerar lim i 2 timmar i veckan (tränar 4ggr i veckan, tar en halvtimme att limma kanske, sen sitter man och snackar med polarna i limrummet). man gör det för att svampen på gummit sväller och gummit får mer skruv och fart.

låter ju trävligt :ermm:

men sniffa lim är en av dom farligaste drogmissbruken...

fortsätter du i så nåra år till så kommer du ha samma IQ som en apa :unsure:

___________________________________________________________________

hash har aldrig orsakat något dödsfall och ciggaretter dödar folk varje dag? lite skum logik tycker jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

låter ju trävligt :ermm:

men sniffa lim är en av dom farligaste drogmissbruken...

fortsätter du i så nåra år till så kommer du ha samma IQ som en apa :unsure:

___________________________________________________

Han menade nog att han limmade på gummit på racket :D

Off-topic: P-C vill du ha din avatar tillbaka? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...